استقرار ۶۵۰۰ نیروی راهور در مرز‌های ایران و عراق/ اعزام ۹۰۰ دستگاه اتوبوس‌

رئیس پلیس راهور ناجا از مستقر بودن شش هزار و ۵۰۰ نفر از نیرو‌های پلیس‌ راه و راهور ناجا در مرز‌های چهارگانه کشور تا پایان مهر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 16October 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سید کمال هادیانفر صبح امروز در پایانه مرزی مهران از پیش‌بینی افزایش بار برگشت طی چهار روز آینده خبر داد و اظهار داشت: تا این لحظه بیش از یک‌ میلیون و ۶۵۰ هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند.

رییس پلیس راهور ناجا به استفاده از ۹۰۰ دستگاه اتوبوس در راستای تسهیل در تردد زائران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شش هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس راهور در مرز‌های چهارگانه کشور مستقر هستند.

وی خاطرنشان شد: تا ۳۰ مهر تمامی همکاران پلیس مستقر در مرز‌های چهارگانه در مأموریت خود باقی خواهند بود.

هادیانفر در ادامه ضمن تأکید بر لزوم پرهیز از هرگونه شتاب و داشتن استراحت کافی از سوی زائرین، ۲۲ درصد از حوادث جاده‌ای را مربوط به عابران پیاده عنوان کرد و ادامه داد: امسال کاهش ۱۷ درصدی تصادفات جاده‌ای و ۱۹ درصدی تصادفات جرحی را نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان ضمن تأکید بر لزوم استراحت و خواب کافی داشتن رانندگان، گفت: ۶۵ درصد از حوادث رانندگی امسال مربوط به واژگونی خودرو‌ها بوده که اکثراً ناشی از خواب‌آلودگی راننده بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار