استاندار مازندران:

بخش خصوصی فرمانده جنگ اقتصادی است

«احمد حسین زادگان» با اظهار اینکه در جنگ اقتصادی بخش خصوصی به عنوان فرمانده مدنظر است، گفت: در این شراید باید از فعالان اقتصادی حمایت کنیم.
کد خبر: ۳۶۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 16October 2019

بخش خصوصی فرمانده جنگ اقتصادی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولتی با بیان اینکه همه ما عضو یک جامعه هستیم و باید تعامل مطلوب برای رصد و پیگیری مسائل داشته باشیم، اظهار داشت: بخش خصوصی و دولتی دو جناح مختلف نیستند و این نوع نگاه، نتیجه‌گیری را سخت خواهد کرد.

وی افزود: برای توسعه استان مازندران بخش خصوصی و دولتی اراده مشترک دارند و بدانیم در برهه کنونی که با جنگ اقتصادی مواجه هستیم، اداره کشور سخت است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه در زمان جنگ و دفاع مقدس حساب‌های ما مسدود نبود و برای واردات دارو و اقلام مورد نیاز با مشکل مواجه نبودیم، ادامه داد: این در حالی است که در شرایط کنونی برای واردات اقلام مورد نیاز با چالش‌هایی روبرو هستیم و در شرایط جنگی باید از طریق بخش خصوصی پیروز شویم.

وی با اظهار اینکه در جنگ اقتصادی بخش خصوصی به عنوان فرمانده مدنظر است، یادآور شد: در این شراید باید از فعالان اقتصادی حمایت کنیم.

حسین‌زادگان با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی خواستار تسهیل‌گری و اجرای مصوبات اقتصاد مقاومتی شد و گفت: تولید و اشتغال امری مهم است و باید تسهیل‌گری مناسب در این بخش داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها