مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خوزستان به میزبانی‌های بزرگ عادت دارد

سردار محمد علیپور گفت: خاک خوزستان به انجام میزبانی‌های بزرگ عادت دارد.
کد خبر: ۳۶۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 16October 2019

خاک خوزستان به انجام میزبانی های بزرگ عادت دارد

سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که صبح امروز از موکب‌های مردمی خدمت رسان به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) در مسیر چذابه بازدید کرد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: خاک خوزستان به انجام میزبانی‌های بزرگ عادت دارد و چه افتخاری بالاتر از این که میزبان زائران امام حسین (ع) باشیم.

وی افزود: هر رخدادی در خوزستان اتفاق افتاده است به یک برگ زرین برای تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است. ورود تشیع از مرزهای خوزستان باعث صیقل داده شدن هویت ایرانی‌مان شد و در برهه‌ای دیگر، میزبانی از رزمندگان سراسر کشور در طول 8 سال دفاع مقدس به درخشان ترین برهه از تاریخ مملکت مبدل گشت و در نهایت جغرافیای مقدسی که هر ساله میزبان خیل عظیم کاروان های راهی شده به سوی سرزمین نور برای انتشار فرهنگ ناب و عاشورایی دفاع مقدس هستیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: قسمت جغرافیای خوزستان و مردم انقلابی و ولایت مدارش این است که مفتخر به میزبانی از زائرینی باشند که از سراسر دنیا برای برافراشته نگه داشتن بیرق اباعبدالله الحسین(ع) عازم کربلای معلی می شوند تا اقتدار جهان اسلام را به رخ استکبار بکشانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار