ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت زوار اربعین/ محور مهران ـ ایلام یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حال حاضر بار ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام را شاهد هستیم.
کد خبر: ۳۶۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ - 18October 2019

به گزارش گروه اخبار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سید تیمور حسینی امروز جمعه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه؛ مهران، شلمچه، چذابه و خسروی اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام را شاهد هستیم.

وی با اشاره به افزایش موج بازگشت زوار به کشور افزود: اگر چه روند خروج زوار از مرزها همچنان ادامه دارد اما سهم عمده بار تردد در مرزها به واسطه ورود زوار به داخل کشور است و می‌توان گفت ترافیک پرحجمی در مسیرهای بازگشت زوار از مرزها وجود دارد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص اعمال محدودیت در یک طرفه شدن محورها اعلام کرد: در حال حاضر به صورت موقت و در بازه های زمانی کوتاه یک طرفه شدن در محور مهران - ایلام اجرایی می‌شود ولی از ساعت۱۶:۳۰ امروز این محدودیت به صورت کامل اجرا و مسیر جایگزین محور ملکشاهی خواهد بود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسینی با اشاره به اینکه در صورت افزایش بار تردد زوار، یک طرفه شدن مسیر از مرزهای شلمچه و خسروی نیز در دستور کار خواهد بود، اشاره کرد: در صورت یک طرفه شدن مرز خسروی به داخل کشور، محور قدیم سرپل‌ذهاب ـ قصرشیرین مسیر جایگزین خواهد بود؛ البته در صورت اعمال محدودیت، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی در بخش پایانی از سخنانش خاطر نشان کرد: با بسیج امکانات، محورهای تردد زوار را هر لحظه رصد و کنترل می کنیم تا شاهد گره ترافیکی نباشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار