امام جمعه موقت یاسوج:

اربعین مانوری بزرگ برای اتحاد جهان اسلام است

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» اربعین حسینی را مانوری بزرگ برای اتحاد جهان اسلام دانست و گفت: میزان استقبال مردم از پیاده‌روی اربعین نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۶۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 18October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر به اهمیت اربعین حسینی در فرهنگ شیعی اشاره کرد و اظهار داشت: اربعین از ابزارهای مهم تحقق ظهور حضرت ولی‌ عصر (عج) است.

وی اربعین را نشان‌دهنده اقتدار و وحدت مسلمانان دانست و افزود: اربعین در سال‌های اخیر به یک کنگره و همایش جهانی تبدیل شده و هرساله میلیون‌ها انسان در این کنگره عظیم گرد هم می‌آیند.

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: رسانه‌های غربی که کوچک‌ترین مشکل در کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران را در بوق و کرنا می‌کنند اربعین حسینی را پوشش نمی‌دهند زیرا از این اجتماع بزرگ وحشت دارند.

حکمتی‌نیک اربعین حسینی را مانوری بزرگ برای اتحاد جهان اسلام دانست و بیان کرد: میزان استقبال مردم از پیاده‌روی اربعین نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و باشکوه‌تر از قبل برگزار شد.

وی در ادامه به دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز اشاره داشت و ابراز کرد: این اقدام هوشیارانه و مدبرانه سرویس‌های جاسوسی و مقامات کشورهای غربی را شوکه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها