امام جمعه خرم آباد:

اجتماع عظیم دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) باشکوه‌ترین پدیده جهان بشریت است

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، اجتماع عظیم دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) را باشکوه ترین پدیده جهان بشریت دانست و گفت: عدالت خواهی، مبارزه با ظلم، بیداری بشریت، معرفی قیام عاشورا و وحدت و همبستگی امت اسلامی از مهمترین پیام های اربعین حسینی است.
کد خبر: ۳۶۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ - 18October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در لرستان، اربعین را روز برافراشته شدن پرچم توحید دانست، اظهار داشت: این برنامه مهم فرهنگی قدرت نمایی پیروان مکتب اهل بیت در مقابل استکبار جهانی و اعلام آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی، اجتماع عظیم دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) را باشکوه ترین پدیده جهان بشریت دانست و گفت: عدالت خواهی، مبارزه با ظلم، بیداری بشریت ،معرفی قیام عاشورا و وحدت و همبستگی امت اسلامی از مهمترین پیام‌های اربعین حسینی است.

خطیب جمعه خرم‌آباد به اقتدار اطلاعاتی جوانان مومن و انقلابی سپاه پاسداران در دستگیری روح الله زم، سر شبکه آمدنیوز اشاره و تصریح کرد: دستگیری این عنصر پلید در واقع شکست سرویس های اطلاعاتی سه کشور فرانسه، امریکا و رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، میانجی‌گیری کشورهای پاکستان و ژاپن را برای برقراری ارتباط بین ایران و کشوهای عربستان و امریکا، نشانه عجز و شکست سیاست‌های آمریکا در برابر انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ملت ایران هرگز در برابر تهدید و تحریم آمریکا از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد و مذاکره با آنها بی فایده است.

وی افزود: از طرفی همه باید بدانند با وجود بیگانگان در منطقه امنیت خلیج فارس تامین نمی شود و ایران هم هرگز به دنبال تجاوز به هیچ کشوری نیست، از این رو آمریکا باید از منطقه خارج شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان به پیاده روی بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: یقینا این اجتماع عظیم عاشقان و دلسوختگان در عصر حاضر باشکوه ترین پدیده در سطح جهان است، در حج نهایتا ۳میلیون نفر شرکت می‌کنند در حالی که فقط از ایران جمعیتی بالغ بر ۴ میلیون نفر در این راهپیمایی حضور دارند.

وی ادامه داد: این پیاده روی علاوه بر اینکه امام حسین(ع) و نهضت عاشورایی را به بشریت معرفی می کند دستاوردهای سیاسی آن فرهنگی، اخلاقی و تربیتی فراوانی دارد که باید پیرامون آن تجزیه تحلیل های بسیاری انجام داد.

آیت الله میرعمادی اظهار داشت: این پیاده روی ثابت کرد هیچ تهدیدی مانع حضور عاشقان حسینی در کربلا نیست. زمانی استکبار می خواست پیاده روی را تحت شعاع قرار دهد اما اربعین حسینی داعش و داعشیان را نابود کرد.

وی ادامه داد: امسال هم قبل از شروع این اجتماع بزرگ، حوادثی در عراق رخ داد، بلندگوهای استکبار تلاش کردند با دامن زدن به آن اربعین حسینی را تحت شعاع قرار دهند اما اراده خداوند قائم بر همه اراده ها است لذا بر اساس این ارده اربعین حسینی باید همچون خورشید بدرخشد.

وی افزود: امسال هم جنگ روانی دشمن و تلاش رسانه های معاند و استکباری نتوانست اجتماع عظیم حسینی را کمرنگ کند از این رو اربعین امسال باشکوه تر و زود تر از سالهای گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار