امام جمعه دهدشت:

دستگیری سرشبکه «آمدنیوز» ضربه مهلکی بر پیکره دشمنان نظام بود

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» گفت: دستگیری سرشبکه سایت معاند آمدنیوز جلوه دیگری از غرورآفرینی سپاه و ضربه مهلکی بر پیکره دشمنان نظام بود.
کد خبر: ۳۶۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ - 18October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به دستگیری سرشبکه سایت معاند آمدنیوز، اظهار داشت: این عملیات جلوه دیگری از غرورآفرینی سپاه پاسداران را به نمایش گذاشت.

امام‌جمعه دهدشت گفت: دستگیری روح‌الله زم توسط اطلاعات سپاه و با عملیات پیچیده و فریب اطلاعاتی صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

حسینی عنوان کرد: در حالی که این شخص تحت نظارت و حفاظت سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه بود اما طی عملیات پیچیده‌ای به دام افتاد که این عملیات غرورآفرین را به ملت ایران و برادران سپاه تبریک می‌گویم که ضربه دیگری بر پیکره دشمنان نظام وارد کرد.

وی تصریح کرد: بخش عمده جنگ روانی که مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین می‌کرد را همین شبکه طراحی و مدیریت می‌کرد.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به همایش جهانی پیاده‌روی اربعین حسینی، ابراز کرد: اجتماع چند میلیونی و تاریخی زائران اربعین عظمت دیگری خلق و بار دیگر دشمن را مأیوس کرده است.

حسینی ادامه داد: از همه کسانی که در این راهپیمایی شرکت کردند و همه موکب‌دارانی که به زائران خدمت کردند به خصوص موکب‌داران استان و شهرستان که در این ایام زحمت کشیدند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها