امام جمعه کرمان:

همایش بزرگ اربعین وحدت امت اسلامی را به تصویر کشیده است

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: همایش بزرگ اربعین بسترساز جامعه برای ظهور حضرت ولی عصر«عجل الله» و جریانی توانمند است که وحدت و همدلی امت اسلامی را به تصویر کشانده است.
کد خبر: ۳۶۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ - 18October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان اظهار داشت: همایش بزرگ اربعین تبدیل به کانونی شده که از اقصی نقاط جهان مسلمانان و دوستداران آن حضرت را دور هم جمع می کند و در حقیقت جریانی توانمند است که وحدت و همدلی امت اسلامی را به تصویر کشانده است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه همایش اربعین به معنای اتحاد در برابر ظلم و ستم و استکبار است افزود: این همایش بزرگ، بسترساز جامعه برای ظهور حضرت ولی عصر«عجل الله» است که تبدیل به بزرگترین حرکت پاک و مؤمنانه شده که در دنیا نظیر آن وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به رشادت و هوشمندی بالای اطلاعات سپاه که منجر به شناسایی روح الله زم، سرشبکه سایت و کانال ضد انقلاب آمدنیوز را شد تصریح کرد: این فرد در یک عملیات پیچیده و علی رغم اینکه سرویس های اطلاعاتی دنیا از وی مراقبت می کردند، دستگیر شد و امیدواریم همفکران و همراهان این فرد منحرف و کسانی که سال ها به کشور خیانت کرده اند، شناسایی و مجازات شوند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با بیان اینکه باید خائنان را شناسایی و به‌سزای عمل خودشان رساند گفت: هر کس که دست خود را به بیگانه می‌دهد در امنیت نیست و روزگاری به دست جوانان رشید و انقلابی ایران می‌افتد.

وی در ادامه گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی میثاق ملی است و برخی مسئولان متاسفانه در سخنرانی های خود، جامعه را دچار شک و تردید می کنند و باید همگی همراه و همدل در خط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نظام اسلامی دفاع کنیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه تهدیدات نظامی برای ایران اسلامی مفهومی ندارد افزود: تروریست ها و حامیان آنها در یک حرکت کور و طراحی شده که به دزدی شباهت دارد به کشتی حمله می کنند و دشمن بداند اگر قرار باشد این آبراه ناامن شود برای همه ناامن می‌شود و جمهوری اسلامی ایران پاسخ یکایک این دشمنی‌ها را خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در یک قدمی پیروزی قرار گرفته ایم و وقت آن رسیده که فتنه ها را خاموش و کور کنیم و جلوی انحرافات را بگیریم تصریح کرد: امروز تهدیدها در مقابل جمهوری اسلامی ایران مفهومی ندارد و کشور با همدلی و وحدت باید پیروزی خود را جشن بگیرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) تلاش خود را به این معطوف داشت که در جامعه الگوسازی و انسان های شایسته و وارسته را به مردم معرفی کند گفت: تلاش دیگر پیامبر در راستای این بود که در مسئولیت ها و حاکمیت ها انسان هایی قرار بگیرند که متناسب با مسئولیتشان لیاقت و شایستگی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار