مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شلمچه مقدس‌ترین جغرافیای تاریخ ایران اسلامی است

سردار محمد علیپور گفت: شلمچه میعادگاه رزمندگان سراسر کشور در هشت سال دفاع مقدس و اکنون میزبان زائران اباعبداله الحسین(ع) از سراسر دنیای اسلام و مقدس ترین جغرافیای تاریخ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۶۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 18October 2019

شلمچه مقدس ترین جغرافیای تاریخ ایران اسلامی است

سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که عصر امروز از موکب‌های مردمی خدمت رسان به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) در مرز بین‌المللی شلمچه بازدید کرد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: شلمچه مقدس ترین جغرافیای تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: شلمچه، دروازه ورود تشیع به میهن عزیزمان، میعادگاه رزمندگان سراسر کشور در هشت سال دفاع مقدس و پایتخت اهالی سرزمین راهیان نور و هم اینک نیز میزبان زائران اباعبدالله الحسین(ع) از سراسر دنیای اسلام است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: شلمچه همان میعادگاه همیشگی است که هر بار وارد می شوی بهانه های خوبی داری برای وضو گرفتن و البته باید ترددها به این سرزمین صدچندان شود چون قرارمان این است که این پیاده روی را به سمت قدس شریف سوق دهیم.

سردار علیپور در پایان خطاب به زائرین کشورهای پاکستان و افغانستان گفت: شک نکنید که بزودی و به اتفاق، نماز جمعه یا جماعتمان را در قدس شریف خواهیم خواند و زمینه را برای ظهور آقا امام عصر(عج) فراهم می کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار