۷۰ هزار زائر اربعین طی امروز وارد کشور شدند

استاندار ایلام با اشاره به افزایش آمار تردد زائران به‌ویژه در حوزه ورود به کشور گفت: ۷۰ هزار زائر اربعین طی امروز تاکنون وارد کشور شدند.
کد خبر: ۳۶۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 19October 2019

۷۰ هزار زائر اربعین طی امروز وارد کشور شدندبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی بابیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در دو سال گذشته برای تردد زائران اربعین در مرز مهران ایجادشده است، اظهار داشت: در طی امروز تاکنون ۷۰ هزار نفر زائر اربعین وارد کشور شدند و این در حالی است که در ۲۴ ساعت روز گذشته ۲۳۰ هزار نفر ورودی زائران از مرز مهران ثبت‌شده است.

وی با بیان اینکه جداسازی مسیر پایانه برکت از مسیر تردد زائران که در راستای ساماندهی ترافیکی انجام شد ازجمله مهم‌ترین اقدامات زیرساختی ستاد اربعین برای ساماندهی تردد زائران بود، افزود: درمجموع سه میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از مرز مهران در ایام اربعین تردد انجام‌شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای محرم تاکنون سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از این مرز تردد کردند، تصریح کرد: ۶۰ درصد زائران با وسیله نقلیه شخصی به سمت مرز سفر کردند که این امر منجر به تردد یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه شخصی در استان ایلام شد.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر اینکه استراحتگاه‌ها و موکب‌های متعددی برای اسکان زائران اربعین ساماندهی شده است، اضافه کرد: مدارس شهر مهران از روز چهارشنبه تا دوشنبه برای ساماندهی وضعیت ترافیکی و ایجاد ظرفیت اسکان دهی به زائران تعطیل است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها