مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان:

بازگشت زائران از مرز مهران به اوج خود رسیده است

«عباس شرفی» گفت: همان‌طور که پیش بینی شده بود از ۲۴ مهر بازگشت زائران از مرز مهران به اوج رسیده و امروز بیش از کلیه روزهای گذشته زائرین از مرز مهران وارد کشور شدند.
کد خبر: ۳۶۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ - 19October 2019

بازگشت زائران از مرز مهران به اوج خود رسیده استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «عباس شرفی» مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان اظهار داشت: همان‌طور که پیش بینی شده بود از ۲۴ مهر بازگشت زائران از مرز مهران به اوج رسیده و امروز بیش از کلیه روزهای گذشته زائرین از مرز مهران وارد کشور شدند.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده و مدیریت لحظه‌ای و میدانی مدیران ارشد سازمان راهداری و اکیپ‌های استانی، زائران بدون کمترین معطلی و با بیشترین احترام به مقاصد خود اعزام می‌شوند و ترافیک در پایانه برکت بسیار روان است.

شرفی افزود: در حال حاضر پنج تیم متشکل از بیش از ۲۰ نفر از کارشناسان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان همراه با معاون حمل‌ونقل استان و با در اختیار داشتن شش دستگاه خودروی سبک در مرز مهران مستقر و در حال مدیریت ناوگان اعزامی استان هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود امشب و فردا اوج بازگشت زائران باشد از ظرفیت مینی‌بوس‎های استان نیز برای جابجایی زائران استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها