برای دومین سال مجوز ورود هیئت به بین الحرمین را در شب اربعین توانستیم بگیریم

«علی صفرزاده» مسئول موکب قمر بنی هاشم و مسئول هیئت قمر بنی هاشم گفت: همچنین توانستیم برای دومین سال مجوز ورود هیئت به بین‌الحرمین را در شب اربعین بگیریم و به صورت دسته عزاداری در قالب هیئت خرم آباد عزاداری کنیم.
کد خبر: ۳۶۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 19October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «علی صفرزاده» مسئول موکب قمربنی هاشم و مسئول هیئت قمر بنی هاشم پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال با توجه به ازدحام و جمعیت بالای زائران، در طول ۱۰ الی ۱۲ روز گذشته توانستیم حداقل روزانه ۳۰۰ نفر زائر آقا و ۲۰۰ نفر زائر خانم اسکان دهیم و روزانه هزار صبحانه، ناهار و میان وعده و شام در این موکب طبخ کردیم.

وی، گفت: همچنین توانستیم برای دومین سال مجوز ورود هیئت به بین الحرمین را در شب اربعین بگیریم و به صورت دسته عزاداری و با سیستم صوتی در قالب هیئت خرم آباد و استان لرستان از باب القبله امام حسین(ع) وارد حرم و بین الحرمین شویم و از باب‌القبله حضرت ابوالفضل(ع) خارج شویم.

مسئول موکب قمر بنی هاشم و مسئول هیئت قمر بنی هاشم تنها هیئت ثبت شده در کشور عراق به نام مردم خرم‌آباد، تصریح کرد: تیم پزشکی در این موکب تکمیل بود و توانستیم به زائران خدمت رسانی کنیم و همچنین سقاخانه ای داشتیم که در خدمت زائران بود و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم بود و چای و آب میوه در اختیار زوار قرار می‌داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار