پذیرایی و اسکان بیش از ۶۵ هزار زائر خارجی در اندیمشک

مدیر ستاد عتبات عالیات شهرستان اندیمشک گفت: در این مدت بیش از ۶۵ هزار زائر خارجی از کشور‌های مختلف جهان در این شهرستان پذیرایی و اسکان داده و خدمات مورد نیاز آنان نیز تامین شده است.
کد خبر: ۳۶۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 19October 2019

پذیرایی و اسکان بیش از 65 هزار زائر خارجی در اندیمشک

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «حسن دهقان» مدیر ستاد عتبات عالیات شهرستان اندیمشک ظهر امروز در حاشیه بازدید از مواکب خدمات‌رسان اندیمشک اظهار داشت: میزبانی مردم اندیمشک از زائران کربلای معلی به‌طور شبانه‌روزی ادامه دارد و مواکب این شهرستان با تمام توان جهت خدمت به زائران عزیز در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: همزمان با آغاز سفر معنوی و باشکوه اربعین بیش از 750 هزار زائر اربعین حسینی توسط خادمین افتخاری مواکب اربعین شهرستان اندیمشک پذیرایی صورت گرفته و خدمت‌رسانی به عاشقان اهل بیت(ع) در این شهرستان ادامه دارد.

 مدیر ستاد عتبات عالیات شهرستان اندیمشک عنوان کرد: در این مدت بیش از 65 هزار زائر خارجی از کشورهای مختلف جهان در این شهرستان پذیرایی و اسکان داده و خدمات مورد نیاز آنان نیز تامین شده است. مواکب این شهرستان در مسیر رفت و برگشت تا چند روز بعد از اربعین فعال خواهند بود تا زائران عزیز در مسیر برگشت مشکلی برای پذیرایی و اسکان نداشته باشند و تمام نیازهای آنان تامین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار