وصيت نامه شهيد «محمد علی پیامنی»؛

کسانی را که ضربه به انقلاب می‌زنند در هر لباس که باشند حلال نمی‌کنم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمد علی پیامنی» آمده است: کسانی را که ضربه به انقلاب می‌زنند در هر لباس که باشند حلال نمی‌کنم و اگر قابل هدایتند هدایت و اگر نیستند خداوند نابودشان کند.
کد خبر: ۳۶۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۰ - 31March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد علی پیامنی» در سال 1345 در شهرستان خرم آباد در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود و بعد از چند سال اقامت در شهر خرم آباد به شهرستان دورود مهاجرت کرد و پس از طی دوران كودكی و پایان دوران راهنمایی به دلیل علاقه بیش از حد به مكتب ولایت به حوزه علمیه رفت و پس از كسب مدارج در سال 1360 به لباس مقدس روحانیت ملبس شد.

وی فعالیت های خود را در عرصه های مختلف فرهنگی و سیاسی گسترش داد و در جبهه های جنگ حضور پیدا کرد.

شهید «محمد علی پیامنی» در جبهه ها علاوه بر اینكه  به نبرد بر می خواست به تربیت رزمندگان از جهت احكام و قرآن و مسائل دینی نیز مشغول بود و سرانجام اين روحانی مبارز بعد از ماه ها در تاریخ 4 دی سال 65 در عملیات كربلای چهار در منطقه شلمچه روح بزرگش به ارواح طیبه شهدای صدراسلام پیوست. 

وصیت نامه شهید

ای عزیزان از خدا بترسید و عبادت خدا را انجام دهید و از دورغ و تهمت و غیبت بپرهیزید و از سایر كارهای كه مورد رضایت خداوند متعال نیست پرهیز کنید و از روحانیون می خواهم همیشه مدافع راستین اسلام و مسلمین باشید و جبهه ها را پر كنید چراکه برای روحیه دادن به رزمندگان اسلام لازم است و خلاصه هر كس عاشق امام زمان است و نان او را می خورد بايد برای اسلام تلاش كند.

ای پدر عزیزم من از روی تو خجالت میکشم  تو خیلی سختی کشیدی تا ما را بزرگ کردی و آرزوی ثمر داشتی ولی بمیرم برای تو که هیچ کدام کاری برای تو نکردیم. پدر من خیلی سعی کردم به تو کمک کنم ولی خودت میدانی که وضع خوبی نداشتم 1200 تومان حقوق ماهانه من بود و من هفته ای 5 تومان خرج خوراک و غیره می کردم و بقیه را سعی می کردم به شما کمک کنم ولی در برابر این خدمات شما هیچ است مرا حلال کن و امیدوارم موفق باشی برایم دعا کن.

مادر زحمت کشم مرا ببخش زحمت هایت را حلال کن کاری برایت نکردم فقط باعث رنجش شما شده ام مادر تو مانند زینب خیلی سختی کشیدی و داغ دیده ای امیدوارم که برایم دعا کنی من اگر میروم رفته ام نزد خواهرم و اگرخواستی گریه کنی برای مظلومیت خواهرم گریه کن، برادران مرا حلال کنید که حق برادری را ادا نکردم برایم دعا کنید.

خواهرانم امیدوارم که زینب وار باشید و ببخشید که برادر خوبی نبودم حلالم کنید برایم قرآن بخوانید و مرا در اطراف گلزارشهدا دفن کنید بچه ای از طایفه مان به حوزه بفرستید و کتابهایم را او بدهید که بعد من روحانی بشود من همه را حلال می کنم ولی کسانی را که ضربه به انقلاب میزنند در هر لباس که باشند حلال نمی کنم و اگر قابل هدایتند هدایت و اگر نیستند خداوند نابودشان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها