وزیر دادگستری در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید صدوقی؛

امدادگران فرشته های نجات هستند

وزیر دادگستری در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید صدیقی در محور هراز گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر، فرشتگان نجاتی هستند که حضور آنان در جاده ها باعث دلگرمی مسافران می شود.
کد خبر: ۳۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷ - 24December 2014

امدادگران فرشته های نجات هستند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری  در حاشیه  بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید صدیقی در محور هراز و امداد گران و نجاتگران مستقر در این پایگاه، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در واقع فرشتگان نجاتی هستند که همواره با حضور و آمادگی کامل خود در جاده ها باعث دلگرمی مسافران و گردشگران می شوند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل  امدادگران در هنگام حوادث و سوانح تصریح کرد: با هیچ زبانی نمی توان از ایثارگری ها و از خودگذشتگی های امدادگران جمعیت هلال احمر تشکر کرد، چرا که این افراد بهترین لحظات عمر خود را در جهت یاری رساندن به مردم، در سخت ترین شرایط آب و هوایی و سرمای بسیار، بدون هیچ گونه چشمداشتی سپری می کنند.

وزیر دادگستری با تشکر از خدمات مدیران، مسئولان، امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در تمامی دوره ها، از خدمان ارزنده حضرت آیت ا… غیوری نماینده فقید ولی فقیه و زنده یاد مرحوموحید دستجردی رئیس اسبق جمعیت هلال احمر کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار