فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

نقشه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم اربعین شکست خورد

سردار «حمید خرم‌دل» گفت: نقشه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم اربعین حسینی با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۳۶۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ - 20October 2019

بهنقشه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم اربعین با شکست مواجه شد گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال‌های اخیر گردهمایی عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر عالم در ایام اربعین و در کربلای معلی به یک رسانه بزرگ برای نشان دادن اتحاد مسلمانان بدل شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نقشه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این مراسم با شکست مواجه شد، افزود: دشمنان در راستای کمرنگ کردن حضور مردم جنگ روانی راه انداخته و به دنبال القای ناامنی در کربلا بودند که این توطئه نیز با درایت مردم شکست خورد.

خرم‌دل با اشاره به اینکه دشمنان درصدد برهم زدن آرامش و امنیت در کشور عراق بودند، گفت: خوشبختانه دشمنان راه به جایی نبردند و تلاش کردند که این اجتماع عظیم را بایکوت رسانه‌ای کنند که خوشبختانه موفق نشدند.

وی عنوان کرد: در طول این سال‌ها رسانه‌های بیگانه با ترفندهای مختلف به دنبال انزوای مراسم بزرگ اربعین بودند و با تلاش شبانه‌روزی کاربران فضای مجازی و به لطف خدا، دسیسه‌های دشمنان خنثی و شکوه این مراسم به همه جهان مخابره شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار