معاون سیاسی و امنیتی فرماندار یزد خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای وزرشکار یزد

«علیرضا جدیدی» از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد خبر داد و گفت: این یادبود 11 آبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در سالن هلال احمر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ - 21October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جلسه کمیته هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان یزد با حضور «علیرضا جدیدی» معاون سیاسی و امنیتی فرماندار یزد و دیگر اعضای این کمیته امروز در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

در این جلسه، جدیدی با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی از 26 مهر اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا  یکی از آرمان‌ها و اهداف مهم ما است بر همین اساس یادواره شهدای ورزشکار استان 11 آبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در سالن هلال احمر برگزار می‌شود.

وی افزود: رونمایی از کتاب «تنها توی دشت» از برنامه‌های این یادواره است و تمام همایش‌ها و مسابقات ورزشی تدارک دیده شده به مناسبت هفته تربیت بدنی به یاد و خاطره شهدا مزین شده است.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار یزد حضور عموم مردم در این یادواره را مغتنم دانست و تاکید کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی به مردم در مورد برنامه های تعیین شده در هفته تربیت بدنی و همچنین یادواره شهدا بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار