معاون نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان لرستان تاکید کرد؛

نام‌گذاری میادین شهر خرم‌آباد به نام زنان شهیده

«روح‌انگیز جهان‌افروز» در دیدار با شهردار خرم‌آباد خواستار نام‌گذاری میادین و کوچه‌های شهر خرم‌آباد به نام زنان شهیده شد.
کد خبر: ۳۶۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 22October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «روح‌انگیز جهان‌افروز» معاون نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس لرستان امروز در دیدار «محمد شریفی» شهردار خرم آباد، به تشریح درصد پیشرفت کار مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان لرستان و تکمیل این مرکز فرهنگی پرداخت و اظهار داشت: همکاری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و‌ شهرداری در انجام برنامه‌های دفاع مقدس از موضوعات مشترک ما است. همچنین مشارکت در طرح حماسه و هنر از برنامه‌های این معاونت است.

این مسئول گفت: استان لرستان ۴۹۶ بانوی شهیده از اقشار مختلف جامعه اعم از دانش آموز، طلبه و معلم را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و به همین منظور طراحی، ساخت و نصب المان از زنان شهیده و ایثارگر استان در یکی از میادین اصلی شهر ضروری است. 

جهان‌افروز خاطر‌نشان کرد: ساخت المان و نام‌­گذاری میادین و کوچه‌ها به نام شهدا به منظور حفظ یاد و‌ خاطره این عزیزان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی است که همه آحاد مردم به ویژه مسئولان نسبت به انجام آن باید احساس وظیفه کنند.

معاون نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: نام­‌گذاری کوچه‌ها، خیابان­‌ها و میادین به نام زنان شهیده یک امر مهم است و لزوم حفظ و انتقال ارزش­‌های خلق شده در دفاع مقدس به نسل­‌های بعد یکی از راه‌های حفظ این ارزش‌­هاست که شهرداری نیز در این زمینه همکاری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار