تجدید میثاق عشایر «بقاع» با سیدحسن نصرالله

تعدادی از عشیره‌های منطقه بقاع در سایه تحولات اخیر لبنان٬ با دبیرکل حزب‌الله تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۶۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ - 21October 2019

تجدید میثاق عشایر «بقاع» با سیدحسن نصراللهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، در سایه هجمه اخیر برخی طرف‌ها علیه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در میان تظاهرات مسالمت‌آمیز شهروندان لبنان در بسیاری از مناطق کشور٬ تعدادی از عشیره‌های بقاع با صدور بیانیه‌هایی بر موضع خود در تایید مواضع رهبری حزب‌الله تاکید کردند.

عشیره آل شمص با سید نصرالله تجدید بیعت و اعلام کرد که همگی به نمایندگی از فرزندان کوچک و بزرگ عشیره آل شمص و همه اهالی عزیز و محترم بقاع اعلام می‌کنیم که هرگز اجازه نخواهیم داد تا مطالبات به حق تظاهرات‌ صلح‌آمیز مردم لبنان در همه مناطق٬ با هجمه و اتهام‌زنی به مقاومتی که لبنان را با همه گروه‌های آن حمایت و محافظت کرده٬ از مسیر خود منحرف شود.

وی ادامه داد: ما زیرسایه سیدحسن نصرالله و مقاومت شریف بوده و با همه امکانات و اراده شکست‌ناپذیر خود تحت هدایت سرورمان هستیم.

عشیره آل مقداد نیز طی صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که این عشیره با همه مناطق لبنان در صلح بوده و زیرسایه سیدحسن نصرالله و مقاومت شریف است.

همچنین عشیره آل امهز در بیانیه خود خطاب به دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد: ما مردمی شریف هستیم همان‌گونه که شما توصیف کردید و این سخن شما هرگز اشتباه نخواهد بود و مردم شما هرگز به شما خیانت نخواهد کرد و ما همواره به شما وفادار خواهیم بود.

عشیره آل مصری نیز به نوبه خود در کنار دبیرکل حزب‌الله و مقاومت ایستاده و اعلام کرد هرگز اجازه نخواهیم داد تا خواسته‌های به‌حق ملت لبنان برای ضربه زدن به مقاومتی که از همه گروه‌های لبنان محافظت می‌کند مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

خانواده سیدعلی‌محمد‌حسن‌عثمان نیز به نوبه خود با دبیرکل حزب‌الله تجدید میثاق و اعلام کرد ما همگی زیر پرچم مبارک و رهبری شیعه بوده و بقاع در اختیار شماست سرور مقاومت!

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها