با حضور سرلشکر موسوی؛

نشست هم‌اندیشی دانشجویان دافوس ارتش برگزار شد

نهمین نشست دوره‌ای هم‌اندیشی دانشجویان دانشگاه جنگ ارتش با سرلشکر موسوی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ - 21October 2019

نشست هم اندیشی دانشجویان دافوس ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نهمین نشست دوره‌ای هم‌اندیشی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) با امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش برگزار شد.

در این نشست دانشجویان به بیان دیدگاه‌ها و راهکار‌های مد نظر خود برای ارتقاء هرچه بیشتر توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف پرداخته و سئوالات و پیشنهاد‌های خود را به صورت رو در رو و در فضایی صمیمی با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

بنا بر این گزارش، دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش عالی‌ترین مرکز علمی ارتش و یکی از مراکز معتبر و برخوردار از تراز علمی بالا در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح به‌شمار می‌آید که در سال ۱۳۱۲ تأسیس شده و علاوه بر دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشجویانی از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و چند کشور خارجی در آن مشغول تحصیل هستند.

این دانشگاه به دنبال تربیت فرماندهان و رده‌های تیپ و بالاتر از آن است تا به مرحله‌ای از توانمندی برسند که هم قدرت طراحی عملیات و هم قابلیت حفاظت از جان هزاران سرباز و نیروی تحت اختیار را داشته باشند.

در این دانشگاه دانشجویان تحت عنوان دوره فرماندهی و ستاد و دوره دکتری عملیات مشترک و مرکب ادامه تحصیل می‌دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها