بازدید دریادار سیاری از قرارگاه اربعین ناجا

معاون هماهنگ‌کننده ارتش از قرارگاه اربعین نیروی انتظامی واقع در مرکز فرماندهی و کنترل معاونت عملیات ناجا بازدید و از توفیقات کسب‌شده ناجا در این مأموریت قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۶۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ - 21October 2019

بازدید معاون هماهنگ‌کننده ارتش از قرارگاه اربعین ناجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌همراه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش، از قرارگاه اربعین نیروی انتظامی واقع در مرکز فرماندهی و کنترل معاونت عملیات ناجا بازدید کردند.

در این بازدید، امیر دریادار «سیاری» ضمن عرض خداقوت به کارکنان نیروی انتظامی در اجرای مأموریت بزرگ اربعین، تعاملات دوسویه میان نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران را در این زمینه مثبت و راه‌گشا عنوان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش همچنین از طريق ويدئوکنفرانس با سردار «فتحی‌زاده» رئیس قرارگاه مرکزی اربعین ناجا که در مرز مهران مستقر بود، گفت‌وگو کرد.

وی در این ارتباط ویدئویی ضمن خرسندی از توفیقات کسب شده در این مأموریت، بر هماهنگی و هم‌افزایی میان نیروهای مسلح  که موجب توفیقات بسیار در اجرای مأموریت ‌های محوله شده است، تأکید کرد.

خاطرنشان می‌شود، سردار «نوری‌نژاد» معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی، سردار «ساجدی‌نیا» معاون عملیات و سردار «دولت‌خواه» معاون فاوا ناجا نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف عملیاتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در مأموریت اربعین را ارائه کردند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها