سرهنگ پاسدار ثمره حسینی:

شهدای امنیت در سیستان و بلوچستان نماد انسجام ملی هستند

فرمانده سپاه خاش گفت: سرداران شهید شوشتری، لکزایی و محمدزاده با ویژگی ولایتمداری و به عنوان شهدای راه وحدت، خدمت و امنیت در سیستان و بلوچستان نماد همبستگی و انسجام ملی هستند.
کد خبر: ۳۶۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ - 22October 2019

شهدای وحدت و امنیت در سیستان و بلوچستان نماد همبستگی و انسجام ملی هستندسرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شهید لک‌زایی از نیروهای خادم، ارزشی و محور وحدت و اخوت و برادری در جامعه سیستان و بلوچستان بود که سالهای عمر خود را وقف خدمت به مردم استان کرد.

وی با بیان اینکه سردار شهید لک زایی به معنای واقعی حبیب دلها بود، افزود: سرداران شوشتری، محمدزاده و لک زایی الگو و اسطوره خدمت، امنیت و وحدت در استان سیستان و بلوچستان هستند.

سرهنگ پاسدار ثمره تاکید کرد: آرامش و امنیت و عزت امروز کشور مرهون جانفشانی ها و فداکاری شهداست که ما همه مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان خاش یادآور شد: همه ما وظیفه داریم راه پرافتخار شهدا را با قدرت ادامه دهیم که این مهم تنها با تبعیت از ولایت فقیه امکان پذیر است.

وی گفت: مردم شهرستان خاش به این شهدای بزرگوار که از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، افتخار می‌کنند.

به گزارش دفاع‌پرس، هفتمین یادواره سردار شهید حاج حبیب لکزایی و شهدای وحدت، خدمت و امنیت و شهدای این شهرستان روز پنجشنبه با حضور مقامات استانی و محلی و علما و معتمدان و بسیجیان خاش برگزار می‌شود.

این یادواره دوم آبان 98 ساعت 9 صبح در کانون فرهنگی سپاه خاش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها