نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

امنیت‌آفرینی پلیس در ماموریت عظیم اربعین بسیار مطلوب بود

سید قاسم جاسمی گفت: مراسم اربعین امسال پرشورتر از سال‌های گذشته و با حضور بیش از سه و نیم میلیون زائر ایرانی به خوبی برگزار شد و امنیت‌آفرینی پلیس در ماموریت عظیم اربعین مطلوب بود.
کد خبر: ۳۶۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 22October 2019

 امنیت‌آفرینی پلیس در ماموریت عظیم اربعین بسیار مطلوب بودبه گزارش دفاع­‌پرس از کرمانشاه، «سید قاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 30 مهر) در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: مراسم اربعین امسال پرشورتر از سال های گذشته و با حضور بیش از سه و نیم میلیون زائر ایرانی به خوبی برگزار شد و  امنیت‌آفرینی پلیس در ماموریت عظیم اربعین را مطلوب و از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی قدردانی می کنیم. 

وی ادامه داد: مهمترین مطالبه زائران اربعین از مسئولان، ایجاد امنیت برای آنها بود که خوشبختانه این مهم با تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و سایر نهادهای مربوطه به خوبی انجام شد.

جاسمی تصریح کرد: مدیریت سفر بیش از سه و نیم میلیون زائر از چهار مرز کشور کار ساده ای نبود اما این مهم محقق و همه زائران در امنیت کامل توفیق زیارت مرقد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) را کسب کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها از نزدیک شاهد خدمات بسیار عالی پلیس به زائران بودم و می دیدم که ماموران انتظامی چگونه از جان و دل برای امنیت زائران و رفاه حال آنها زحمت می کشند.

وی گفت: بدون شک نقش تک تک کارکنان پلیس در هرچه بهتر برگزار شدن ماموریت عظیم اربعین پررنگ بود و اگر حضور شبانه روزی آنها نبود این ماموریت به خوبی انجام نمی گرفت.

جاسمی همچنین به خدمات متنوع پلیس در جامعه اشاره و تصریح کرد: تصور اینکه پلیس برای یک روز در جامعه حضور نداشته باشد سخت و غیرقابل باور است چرا که در آن صورت زندگی هزاران نفر از اعضای جامعه مختل و هرج و مرج و ناامنی بسیار زیادی به بار می آید.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: امروز نیروی انتظامی پرچمدار خدمت صادقانه به مردم است و همه شهروندان به نوعی مستقیم یا غیرمستقیم از حضور و برکات پلیس در جامعه بهره مند می شوند.

وی در پایان گفت: در بسیاری از مواقع، ماموران جان برکف پلیس خواب و خوراک را بر خود حرام کرده تا امنیت شهروندان حفظ و مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه فعالیت پیدا نکنند، این درحالیست که فداکاری های پلیس بیشتر مواقع به چشم نمی آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها