سردار رضایی خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تُن مواد مخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در مرز‌های جنوب شرقی کشور

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به انهدام باند قاچاق مواد افیونی از کشف دو تُن و ۱۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در مرز‌های جنوب شرقی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ - 22October 2019

کشف ۲ تُن و ۱۱۶ کیلوگرم موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در مرز‌های جنوب شرقی کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها، از ورود یک باند کلان قاچاق مواد مخدر از مرز‌های حوزه میرجاوه، زابل و سراوان مطلع شدند.

وی افزود: برای انهدام این باند کلان قاچاق مواد مخدر که قصد داشت محموله خود را از سه نقطه مرزی استان وارد کشور کند، چند تیم پوششی و عملیاتی پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان، به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا تصریح کرد: روز گذشته مرزبانان در سه عملیات همزمان و برنامه ریزی شده ضمن انهدام این باند، دو تُن و ۱۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تُن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک، ۱۰۰ کیلوگرم حشیش، ۹۳ کیلوگرم شیشه، ۱۱ کیلوگرم هروئین و ۱۲ کیلوگرم سایر مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها علاوه بر هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری دو قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از سوداگران مرگ نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا با قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان و همچنین حمایت‌های بی دریغ مرزنشینان عزیز، مناطق مرزی سیستان و بلوچستان را برای فعالیت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت، ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار