مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

اسلام با خون شهدا به جهانیان معرفی شد

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه رزمندگان با از خودگذشتگی در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان شدند گفت: این خون شهدا بود که انقلاب و اسلام را به جهانیان معرفی کرد.
کد خبر: ۳۶۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ - 22October 2019

اسلام با خون شهدا به جهانیان معرفی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل جفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز در بادواره شهدای مدافعین حرم شهرستان سروستان با بیان اینکه شهدا به آیت الهی و غیب ایمان داشتند و این از ویژگی های شهدای دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و از خودگذشتگی ایران اسلامی را به پیروزی رساندند و این شهدا بودند که انقلاب و اسلام را به جهانیان معرفی کردند.

وی بیان داشت: رزمندگان با اهمیت دادن به نماز و اعمال دین مبین اسلام در سخترین شرایط در جبهه ها این دفاع را به دفاع مقدس تبدیل کردند و این نشان دهنده  منزلت شهدا است که همه ما باید شهدا را قدر بدانیم و راه آنها را ادامه بدیم.

کوشکی افزود: رزمندگان سرمایه‌های جامعه هستند و اگر امروز حرمین شرفین ما در شرایط امن و سالم به سر می برند از برکت حضور و جانفشانی های رزمندگان مدافعین حرم است این مدافعین حرم بودند که در مقابل تخریب حرم های مطهر در سوریه و عراق ایستادند و دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود، شکست دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: مردم ایران و دیگر کشورهای اسلامی در اربعین امسال عزمت این حرکت را به جهانیان نشان دادند و این به برکت خون پاک شهدای مدافعین حرم بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا از سرمایه های انقلاب اسلامی هستند که باید از دستاوردهای دوران دفاع مقدس به خوبی استقاده کرد و دستاوردهای این دوران را به نسل های آینده منقل کرد و فرهنگ ارزشمند دوران دفاع مقدس باید به مردم و جامعه تبیین شود و بهره برداری لازم از آن صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: امروز به برکت خون پاک شهدا دشمنان ایران اسلامی جرات تعرض به کشور را ندارند و می‌دانند که اگر دست به خطا بزنند با پاسخ قاطع و دندان شکنی روبرو خواهند شد.

کوشکی به محاصره رسانه ای پیاده روی اربعین امسال اشاره کرد و بیان داشت: این محاصره نیز با هوشیاری مردم و زوار کشورهای ایران، عراق و دیگر کشورهای اسلامی با راه اندازی هشتک‌های خود و حضور فعال در فضای مجازی آنها را با شکست روبرو کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها