در وصیت‌نامه شهید «صفر سارانی» مطرح شد؛

اهتزاز پرچم اسلام در کربلا

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «صفر سارانی» آمده است: ما هم با یزید زمان خودمان که صدام لعنتی است، باید بجنگیم تا راه کربلا را باز کنیم و پرچم اسـلام را در فراز کربلا برپا کنیم.
کد خبر: ۳۶۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ - 26October 2019

پرچم اسـلام را در فراز کربلا برپا کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، شهید «صفر سارانی» در سال 1323 در روستای جهان آباد سفلی شهرستان هیرمند به دنیا آمد.

وی که در جبهه به «شکارچی تانک» معروف بود، پس از ماه‌ها مجاهدت سرانجام در عملیات کربلای 5 در نهم دی سال 65 در شلمچه به مقام شهادت نائل شد.

وصیتنامه شهید «صفر سارانی»

ای خدای بزرگ مرا از شیعیان واقعی علی بن ابی طالب قرار دهید. مرا از منتظران قائم آل محمد (عج) قرار دهید. ای خدای مهربان تو را شکر می‌گویم که به من توفیق عطا فرمودی که در این جهـان ظلمانی، بـه دسـتور نایب برحـق امـام زمان (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) یعنی روح الله الموسوی الخمینی مرجع عالیقدر جهان اسـلام بـا کـافران بعثی بجنگم؛ چرا که جنگ واجب است در زمان ما که در این نقطه از جهـان پرچم حـق برافراشته شده. منافقان، راحت‌طلبان، فسادگران شرق و غرب می‌خواهند نگذارند اسلام در جهان، عدالت برپا نماید. اما خدا وعده فرموده که حق پیروز می‌گردد؛ باطل نابود می‌شود. اگرچه فسادگران راضی نباشند.

اما چند سفارش به فرزندان عزیزم دارم:

شما در این جهان از قرآن خدا و ولایت جـدا نشوید. در این زمان که امام عصر غایب است بر ما واجب است که از نایب او امام خمینـی اطاعت نماییم که این پرچم را به دست امام دوازدهم بدهیم. ان‌شاءالله.

در پایان هر کس از بنده اشتباهی دیده مرا ببخشد. چرا که آدمی ممکن الخطا می باشد.

از همه اقوام و خویشان می خواهم که تا پای جان از اسلام دفاع کنند. از امـام اطاعـت نمایند که خداوند اعمال کسی که از ولایت علی(ع) اطاعت نکند قبول نمـی فرمایـد. «انَّ الحسین مصباح الهدی و سفینۀ النجاة»، «به درستی که امـام حـسین(ع) چـراغ هـدایت و کشتی نجات عالم است».

ما همه پیروان امام حسین (ع) هستیم که باید مثل آنها بجنگیم و شهید شـویم. چـرا که راه ما همان راه شهدای کربلا است. آنها با یزید زمان خودشان جنگ کردند. مـا هـم بـا یزید زمان خودمان که صدام لعنتی است باید بجنگیم، راه کربلا را باز کنیم و پرچم اسـلام را در فراز کربلا برپا کنیم.

«به خدا اگر دست راستم قطع شود، به درستی که حمایت می‌کنم از دینم تا ابد»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار