مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خبرگزاری دفاع مقدس با تولیدات خاص جریان‌سازی می‌کند

«رامین نظامی‌خواه» گفت: خبرگزاری دفاع مقدس به الگوی سایر رسانه‌ها در حوزه تخصصی خود تبدیل شده و با ابتکارات و مطالب خاص جریان سازی می‌کند.
کد خبر: ۳۶۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ - 23October 2019

«رامین نظامی‌خواه» مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌ شرقی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان به خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز گفت: خبرگزاری دفاع مقدس رسانه‌ای تخصصی است و در سطح کشور با اقدامات ابتکاری توانسته است، جریان ساز باشد.

وی ادامه داد: تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس برآمده از یک احساس نیاز است، هیچ یک از رویدادهای ملی ما به اندازه دفاع مقدس حائز اهمیت نیست و بنابراین این رسانه با نگاهی جامع به این حوزه ورود کرده است.

پزوهشگر حوزه رسانه با بیان اینکه در دوره‌های اخیر خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان شرقی با حضور نیروهای ارزشی و نامدار عرصه رسانه، خلأها را پر کرده و دفاع مقدس را سوژه کل سال نموده است، گفت: اینکه خبرگزاری دفاع مقدس صرفا در هفته دفاع مقدس کار نمی‌کند و در طول سال برای این حوزه تولیدات خاص تولید می‌نماید امری مبارک است؛ همین نیز موجب شده تا خبرگزاری دفاع مقدس نگاه سطحی و تکلیفی به این حوزه نداشته باشد.

خبرگزاری دفاع مقدس با تولیدات خاص جریان‌سازی می‌کند

نظامی‌خواه تولیدات خبرگزاری دفاع مقدس را جامع و اثرگذار خواند و توضیح داد: خبرگزاری دفاع مقدس اکنون مرجعیت رسانه‌ای دارد و در پوشش و تولید اخبار حوزه دفاع مقدس همواره یک گام از سایر رسانه‌ها جلوتر است.

وی خواستار افزایش تعداد خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی شد و تصریح کرد: یکی از بسترهایی که می‌تواند در نشر ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی تقویت کننده باشد، همین خبرگزاری دفاع مقدس است.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس می‌تواند با مطالب تولیدی در قالب مصاحبه و گزارش و حتی مطالب بازتولیدی از کتب و مقاله‌ها به صورت ساندویچی نیاز روزانه مخاطب را تامین کند، ابراز داشت: جذب خبرنگاران افتخاری که برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خون دل خورده‌اند می‌تواند به تحقق این سیاست کمک کند.

وی در پایان متذکر شد: سایر رسانه‌ها می‌توانند در حوزه دفاع مقدس سرباز رسانه شما باشند و از مطالب تولیدی خبرگزاری دفاع مقدس الگوگیری کنند؛ فطعا در این مسیر بسیج رسانه نیز این رسانه ارزشی را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار