هنیه: همچنان از مسجدالاقصی دفاع خواهیم کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: ما مسئولیت مستقیم در قدس و مسجدالاقصی را برعهده داریم، ما هرگز از حمایت از مسجدالاقصی دست نخواهیم کشید.
کد خبر: ۳۶۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ - 23October 2019

هنیه: همچنان از مسجدالاقصی دفاع خواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه با تشریح خطراتی که مسجدالاقصی و قدس را تهدید می‌کند، به اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها علیه قبله نخست مسلمانان و مانع‌تراشی آن‌ها در برابر نمازخواندن و فرایض دینی اشاره کرد و گفت: ما می‌بینیم که صهیونیست‌ها وارد مصلای باب الرحمه می‌شوند و نمازگزاران و مردم قدس را از نماز خواندن در آن محروم می‌کنند.

هنیه با تاکید بر دفاع ملت فلسطین و مقاومت از مسجدالاقصی تصریح کرد: ما مسئولیت مستقیم در قدس و مسجدالاقصی را برعهده داریم، ما هرگز از حمایت از مسجدالاقصی دست نخواهیم کشید.

رئیس دفتر سیاسی حماس که در نشست مجلس قانونگذاری فلسطین در غزه سخن می‌گفت، خواستار انتقال امت از استراتژی پشتیبانی و حمایت به استراتژی ورود عملی به مسئله آزادی مسجدالاقصی و قدس و دیگر مناطق فلسطین شد.

هنیه از کشورهای جهان خواست از طرح‌ها و تصمیمات اسرائیلی که حق فلسطینیان در مسجدالاقصی را نقض می‌کند، حمایت نکنند.

وی بار دیگر بر پایبندی حماس و عهد و پیمان آن با خداوند و مردم فلسطین برای اینکه همچنان از مسجدالاقصی دفاع کند، تاکید کرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار