سردار اشتری خبر داد؛

تحویل 20 پرونده بزرگ اقتصادی به محاکم قضائی توسط پلیس امنیت اقتصادی/ کاهش 11 درصدی تصادفات زائران اربعین

فرمانده ناجا از تحویل 20 پرونده بزرگ اقتصادی به محاکم قضائی توسط پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ - 23October 2019

تحویل 20 پرونده بزرگ اقتصادی به محاکم قضائی توسط پلیس امنیت اقتصادی/ کاهش 11 درصدی تصادفات زائران اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» در حاشیه آئین افتتاحیه پروژه های نهضت عمرانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اظهار داشت: گام های بزرگی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان در زمینه تجهیز یگان ها و به روز کردن تجهیزات برداشته شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی با تمام توان، ظرفیت و داشتن نیروهای خدوم و جهادی در حال خدمتگزاری است و به میزانی که تجهیزات و ابنیه ارتقاء پیدا کنند، خدمت رسانی نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از ابزارهای اصلی هوشمند سازی پلیس، داشتن نیروهای حرفه ای است، گفت: نیاز دیگر زیرساخت ها و استفاده از تجهیزات به روز و بانک های اطلاعاتی می باشد؛ البته در این راستا نیروی انتظامی گام های بزرگی برای هوشمند سازی برداشته است.

سردار اشتری افزود: در راستای تسهیل خدمات رسانی به مردم و افزایش سرعت در ماموریت ها نیز اقدامات خوبی انجام شده و تا پایان سال 1400 به مراحل خوبی خواهیم رسید.

فرمانده ناجا از استقرار نیروهای پلیس در 14 گمرک اصلی کشور تا پایان امسال خبر داد و گفت: با اقدامات خوب پلیس امنیت اقتصادی، 20 پرونده بزرگ اقتصادی و بیش از 300 پرونده دیگر تشکیل و به محاکم قضائی تحویل داده شده است.

وی به اقدامات ناجا در ماموریت بزرگ اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی در این ماموریت بزرگ که باعث عزت برای جهان اسلام شد، بهترین خدمات را ارائه داد و برگ دیگری برای خدمتگزاری به مردم را در کارنامه خود ثبت کرد.

سردار اشتری به امنیت بسیار مطلوب مرزها در ایام اربعین اشاره و از صدور دو میلیون گذرنامه و گذر موقت برای تردد زائران خبر داد و گفت: تصادفات علی رغم افزایش 20 درصدی استفاده از خودرو شخصی، 11 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس، بیان کرد: بیش از 50 درصد اطلاعات پلیس در خصوص آسیب های اجتماعی و جرایم توسط شهروندان گزارش می شود و دیگر کشفیات با تلاش همکاران و استفاده از تجهیزات و توانمندی های حرفه ای صورت می پذیرد که بحمدالله کشف و پیگیری ها نیز 15 درصد افزایش داشته است.

سردار اشتری به کاهش 12 درصدی تصادفات رانندگی در سال جاری اشاره و بیان کرد: امید است، این روند کاهشی ادامه داشته باشد و بتوانیم با استفاده از بهبود زیر ساخت ها، ایمن سازی خودروها و افزایش فرهنگ رانندگی به شاخص های خوبی دست یابیم.

فرمانده ناجا در پایان ضمن تقدیر از متولیان ستاد اربعین، با بیان اینکه علی رغم افزایش 74 درصدی زائران نسبت به سال گذشته، هر نفر کمتر از سه ثانیه از گیت ها عبور می کرد، گفت: نقش نیروی انتظامی در ماموریت اربعین از تامین امنیت مرزها و خدمات رسانی مطلوب به زائران و تسهیل در تردد آنها بی بدیل بوده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها