آیت‌الله علوی گرگانی:

معرفی شخصیت‌های انقلابی اقدامی شایسته است

مرجع تقلید شیعیان گفت: فعالیت در راستای ترویج شخصیت‌های انقلابی اقدامی بسیار مناسب و ترویج فعالیت‌های انقلابی و علمی شهید مصطفی خمینی بسیار با ارزش و شایسته است.
کد خبر: ۳۶۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ - 24October 2019

معرفی شخصیت‌های انقلابی اقدامی بسیار مناسب و شایسته استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سیدمحمود علوی گرگانی» از مراجع عظام تقلید شیعیان در دیدار اعضای ستاد همایش مجتهد شهید که در دفتر معظم له برگزار شد با اشاره به حدیث «هنگامی‌ که انسان از گذشتگان و صالحین یاد کند سبب رحمت الهی می‌شود»، اظهار داشت: خداوند دوست دارد از گذشتگان که انسان‌های صالحی هستند یادی شود و این موضوع برای ما امضایی است؛ اهل‌ بیت (ع) فرمودند این اقدام سبب نزول رحمت الهی می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید مصطفی خمینی عنوان کرد: این فرزند امام راحل یکی از افرادی است که دارای استعداد و علم فوق‌العاده‌ای بودند، ولی شخصیت بسیار مظلومی بودند و مظلومانه هم به شهادت رسیدند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: گفته‌ شده که اگر شخصیت کسی را می‌خواهی بشناسی از رفتار دشمن بشناس، شهید مصطفی خمینی شخصیت بسیار شاخصی بودند که در کنار امام راحل درصحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند نمی‌گذارد حق مظلوم از بین برود، ادامه داد: خداوند می‌فرماید همه‌کاره‌ای الهی دارای سنجش است و موضوعی که مسلم است سنجش‌ها وجود دارد و افرادی که درراه رضای الهی گام بردارند دارای اجر و پاداش هستند.

وی عنوان کرد: فعالیت شما در راستای ترویج شخصیت‌های انقلابی اقدامی بسیار مناسب و ترویج فعالیت‌های انقلابی و علمی شهید مصطفی خمینی بسیار با ارزش و شایسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها