فرمانده کل سپاه پاسداران مطرح کرد؛

تأکید رهبر معظم انقلاب بر رفع مشکلات مردم/ در شرایط تحریم بیشتر ساختیم

سردار سرلشکر «حسین سلامی» با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور، گفت: ما فرستادگان رهبر هستیم و رهبر معظم انقلاب دو هفته پیش به ما فرمان داد تا مشکلات شما را هرچه می‌توانیم حل کنیم و ما از جانب او آمده‌ایم.
کد خبر: ۳۶۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ - 24October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین افتتاح مصلای نماز جمعه شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا خدمت به مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای سپاه دانست و اظهار داشت: ما احساس می‌کنیم در میان مردم زنده‌ایم و وقتی در میان شما هستیم نفس می‌کشیم و حیات و عزت داریم.

وی با بیان اینکه عزت ما از ملت ما است، به شرایط تحریم اشاره کرد و افزود: ما در تحریم بیشتر ساختیم و بیشتر به فکر مردمان فقیر و محروممان بودیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم خدمت صادقانه، خالصانه و بی‌منت به ملت ایران، گفت: شما ملت ایران روی چشمان ما و در قلب‌های ما جای دارید و ما بدون شما زنده نمی‌مانیم.

سلامی با بیان اینکه امروز شما ملت ایران سرافراز، باآبرو و عزیز هستید؛ زیرا هیچ بیگانه‌ای در سرزمین‌تان راهی ندارد، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که همه جا دشمن‌مان را نه‌تنها شکست داده‌ایم بلکه خوار و ذلیل هم کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: دشمنان را در مرزها، بیرون از مرزها، دریاها، آسمان‌ها و هرجا که بودند تهدیدشان کردیم و سر جایشان نشستند و فهمیدند که نباید با این ملت دست و پنجه نرم کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سلاح‌ها و مغزهایشان دشمنان از کار افتاده و قلب‌هایشان متوقف شده و برای مقابله با شما علائم بالینی حیاتی ندارند.

سلامی خاطرنشان کرد: در عین حال ما به مبارزه با این دشمن اکتفا نکردیم و علاوه بر آمریکا، اسرائیل غاصب، انگلیس و متحدان و مزدوران آنها، با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آنها را هم دشمن ملت ایران می‌دانیم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور، عنوان کرد: ما فرستادگان رهبر هستیم و رهبر معظم انقلاب دو هفته پیش به ما فرمان داد مشکلات شما را هرچه می‌توانیم حل کنیم و ما از جانب او آمده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها