پزشکیان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما امروز بیشتر از هر زمان دیگری محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم، دشمنان در زمان جنگ تحمیلی ما را با اسلحه و موشک می‌زدند و امروز از نظر اقتصادی مورد تهاجم قرار داده‌اند.
کد خبر: ۳۶۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ - 24October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «مسعود پزشکیان» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان، طی گفت‌وگویی با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز از فعالیت رسانه تخصصی دفاع مقدس ابراز خرسندی کرد و آن را عامل حفظ ارزش‌ها و فرهنگ مقاومت دانست.

وی ادامه داد: ما امروز بیشتر از هر زمان دیگری محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم، زمان جنگ تحمیلی ما را با اسلحه و موشک می‌زدند و امروز از نظر اقتصادی مورد تهاجم قرار داده‌اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمان جنگ تحمیلی آمریکا به صورت مخفیانه از رژیم بعث حمایت می‌کرد، تصریح کرد: امروز آمریکا عملاً و علناً مقابل ما ایستاده است و بقیه را نیز تهدید می‌کند تا تعاملی با ایران اسلامی نداشته باشند.

رهبر انقلاب با قدرت مقابل آمریکا ایستاده است/ مقابل دشمنان به روحیه دفاعی و جهادی نیازمندیم

وی تاکید داشت: رهبر انقلاب اسلامی با قدرت هرچه تمام مقابل دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران ایستاده‌اند و با این حال سایر مسئولان و مردم نیز باید همانند دوران دفاع مقدس در برابر دشمن واحد همصدا باشند.

پزشکیان یادآور شد: همصدایی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راهکار حل مشکلات و غلبه بر دشمنان است؛ زمان جنگ تحمیلی شورای فرماندهی یک سخنی می‌گفت و همان را سایر نهادها و رسانه‌ها نیز می‌گفتند، لذا امروز نیز به همان اتحاد و روحیه دفاعی، جهادی نیازمندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار