رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خبرگزاری دفاع مقدس ابعاد مختلف جنگ را می‌شناسد/ رونمایی از کتاب شهدای ارامنه در سال جاری

«محمدحسین بلاغی» گفت: خبرگزاری دفاع مقدس ابعاد مختلف دفاع مقدس را می‌شناسد و به صورت همزمان و یکنواخت به همه آن‌ها می‌پردازد.
کد خبر: ۳۶۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 25October 2019

«محمدحسین بلاغی» رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان طی گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز، اظهار داشت: در عصر رسانه‌های دیجیتال قرار گرفته‌ایم و خوشبختانه آذربایجان شرقی نیز در این حوزه از رسانه‌های متعدد و جریان سازی برخوردار است.

وی ادامه داد: خبرگزاری دفاع مقدس نیز جزو رسانه‌هایی است که حضور موثری در فضای مجازی دارد و روشنگری می‌کند؛ هرچقدر رسانه‌ها تخصصی‌تر کار کنند به همان اندازه نیز جامعه‌مان فهمیده‌تر می‌شود.

این مسئول دفاع مقدس را جریانی تاریخی، ملی و عقیدتی خواند و تصریح کرد: رسانه‌ای که در این زمینه به صورت تخصصی کار می‌کند از توان مهندسی برخوردار است و خبرگزاری دفاع مقدس ابعاد مختلف دفاع مقدس را می‌شناسد و به صورت همزمان و یکنواخت به همه آن‌ها می‌پردازد.

وی یادآورشد: بیشتر فعالیت‌های حوزه هنری مربوط به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده و در همین راستا تاکنون 17 برنامه شب‌ خاطره برگزار شده و تا پایان سال جاری 5 برنامه نیز اجرا خواهد شد.

خبرگزاری دفاع مقدس ابعاد مختلف جنگ را می‌شناسد/ رونمایی از کتاب شهدای ارامنه در سال جاری

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی اولویت این نهاد را اجرای برنامه‌های مخاطب محور خواند و توضیح داد: برای مثال شب خاطره‌ای که در 13 آبان برگزار خواهد شد با موضوع دانش‌آموزی و با حضور این قشر است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از شب خاطره‌های حوزه هنری در 4 دی همزمان با میلاد حضرت مسیح برگزار و در آن مراسم از کتاب شهدای ارامنه با حضور خانواده آنان رونمایی می‌شود.

محمدحسین بلاغی با اعلام اینکه سال جاری در حوزه مکتوبات شاهد چاپ کتاب شهدای ارامنه بودیم، ابراز داشت: کتاب «شدم راننده جنگ» نیز در دست چاپ است و حتماً تا بهمن از آن رونمایی خواهد شد و در کنار آن مجموعه کتب بانوان انتظار نیز به عرضه می‌رسد.

وی کتب خاطرات آقایان میراب، اصلان زاده و صارمی را از دیگر پروژه‌های حوزه هنری خواند که از پیشرفت 10 تا 90 درصدی برخوردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها