امام جمعه موقت تبریز:

میزان ثروت مسئولان باید برای مردم شفاف‌سازی شود/ نمایندگان مجلس به فکر ملت باشند نه منافع شخصی‌شان

«حجت‌الاسلام مهدی عالی» گفت: شفاف‌سازی میزان ثروت مسئولان اعم از کوچک و بزرگ، موجب اعتمادسازی میان مردم می‌شود.
کد خبر: ۳۶۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ - 25October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی عالی» امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به فرارسیدن روزهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: قوه مقننه بسیار مهم است از این‌رو باید افراد مناسب را به آنجا فرستاد.

وی ادامه داد: موضوع مالی در مسئولان بسیار مهم است زیرا فردی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد باید مال و ثروت آن‌ها مشخص شود. 

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه افرادی که با پول می‌خواهند وارد مجلس شوند قطعا بعدا با مشکل روبه رو خواهند شد، تصریح کرد: مگر در مجلس چه خبر است که برخی‌ها اینقدر هزینه می‌کنند تا به آنجا بروند! همچنین باید به شفافیت مالی مسئولان اعم از کوچک تا بزرگ توجه شود. 

وی تاکید داشت: نماینده‌ای که به مجلس می‌رود نباید به فکر اهداف و منافع شخصی خود باشد بلکه باید به معیشت و رفاه مردم خود توجه کند که او را به نمایندگی از خود به مجلس فرستاده‌اند. 

حجت‌الاسلام عالی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که این رستاخیز حسینی با شکوه برگزار شد و زائران همنوا با زینب (س) پیاده‌روی کردند و باعث شدند تا حسینی جهانی شود. 

وی افزود: در فضای مجازی برخی‌ها به تبعیت از استکبار تلاش کردند تا اربعین را زیر سوال ببرند ولی خاصیتی که در عاشورا بود منجر شد تا حسین (ع) جهانی شود چراکه امام زمان(عج) جهانی است. 

خطیب موقت نماز جمعه تبریز متذکر شد: این پیاده‌روی اربعین انسان‌ساز است و باعث جهانی شدن امام حسین خواهد شد و از همه تسهیل‌گران، موکب‌داران، نیروهای انتظامی، امدادی و اهل عراق تشکر ویژه داریم که نهایت توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها