امام جمعه موقت ساری:

مقابله با تهدیدات دشمن با ایجاد وحدت و تقویت آن در جامعه اسلامی محقق می‌شود

حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» گفت: مقابله با تهدیدات دشمن با ایجاد وحدت و تقویت آن در جامعه اسلامی محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۶۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ - 25October 2019

مقابله با تهدیدات دشمن با ایجاد وحدت و تقویت آن در جامعه اسلامی محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران با اشاره به دهه وقف و جایگاه ویژه آن در اسلام از وقف به عنوان صدقه جاریه یاد کرد و با بیان اینکه حضرت محمد (ص) اولین واقف بودند، اظهار داشت: در تبلیغ اسلام و فرهنگ عاشورا و همچنین خدمت به جامعه، وقف جایگاه ویژه‌ای دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی یکی از نشانه‌های تقوا را وقف برشمرد و افزود: وقف بهترین ارزش است و برای کسانی که توان انجام آن را دارند وظیفه‌ به شمار می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات خوبی توسط اوقاف استان برای تشریح فرهنگ وقف انجام شده است، ادامه داد: همچنین کسانی که املاک وقفی را در اختیار دارند باید مراقب باشند چرا که جواب آن در روز قیامت سخت و دشوار است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و نامگذاری این روز به روز نوجوان، گفت: آموزش و پرورش، خانواده، اولیا و مربیان وظیفه سنگینی در ارزش نهادن فرهنگ بسیجی در جامعه دارند.

یوسف‌پور با بیان اینکه امروز مسئله قدرت طلبی، تفرقه و اختلاف از تهدیدات جامعه اسلامی است، و آمریکا برای ایجاد اختلاف تلاش همه‌جانبه می‌کند، خواستار توجه به وحدت و تقویت آن در بین مسلمانان شده است و گفت: در طول 40 سال با مدیریت امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی همه نقشه‌های دشمنان اسلام خنثی شده است اما هوشیاری مردم باید تداوم داشته باشد.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: روح الله زم عنصر فاسدی بود که به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه بوده است و با هوشیاری فرزندان سپاه به صورت بسیار ماهرانه دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه وجود خداوند در بالاترین سطح بزرگی و عظمت و بروز و ظهور آن در همه شئون جامعه دینی یکی از شاخصه‌های جامعه دینی است، گفت: مسئله هدایت و امامت به عنوان جانشین و خلیفه پروردگار در زمین دومین شاخصه جامعه دینی است و این مقام مختص به حضرت محمد(ص) و ائمه معصومین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها