امام جمعه نورآباد:

نظام جمهوری اسلامی تمام نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کرد

حجت الاسلام «علی اکبر جمیاری» به اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه معظم له تمام نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کرده است.
کد خبر: ۳۶۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ - 25October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «علی اکبر جمیاری» در خطبه های این هفته نماز جمعه نورآباد با اشاره به توقف ساخت تصفیه خانه فاضلاب این شهر اظهار داشت: یکی از مطالبات بحق مردم شهر نورآباد تکمیل و به بهره برداری رسیدن طرح تصفیه خانه فاضلاب است که متاسفانه با گذشت ۱۹سال از آغاز عملیات اجرایی آن تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح دو بار در سال های ۷۹ و ۹۱ با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی شده است، افزود: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم این شهرستان کشاورزی و دامپروری است و اینکه تکمیل و به بهره برداری رسیدن این طرح نقش مهمی علاوه بر حفاظت از محیط زیست، در تامین آب مورد نیاز کشاورزی دارد ضروری است هر چه سریعتر نسبت به ادامه ساخت آن و تخصیص اعتبار مورد نیاز اقدام شود.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه متاسفانه روند ساخت این طرح تنها بعنوان پروژه ای که مدعوین کشوری و استانی به شهرستان از آن بازدید کنند تبدیل شده استف افزود: این اقدامات مشکلی را حل نمیکند که اگر اینچنین ادامه داشته باشد سالیان سال باید مردم دلفان انتظار ادامه ساخت این تصفیه خانه را داشته باشند.

خطیب جمعه نورآباد در بخش دیگری از سخنان خود به رصد کردن و پیگیری تخلفات انتخاباتی توسط مسئولان مربوطه اشاره کرد و افزود: میبایست تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به کار ببریم و آنان را با وعده های عمل نشدنی نا امید نکنیم.

حجت الاسلام جمیاری همچنین در ادامه خطبه های این هفته به اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه معظم له تمام نقشه های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار