امام جمعه پلدختر:

وحدت نیاز امروز شهرستان پلدختر است

حجت الاسلامسید محسن موسوی وحدت به معنای واقعی کلمه را نیاز امروز شهرستان پلدختر در جبران خسارات سیل دانست و گفت: امروز در پلدختر مسئولان با هر ابزاری که در اختیار دارند باید به یاری سیل زدگان بشتابند.
کد خبر: ۳۶۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ - 25October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: در شهرستان پلدختر شرایط به گونه ای است که باید با همدلی، وفاق و برادری بتوان بر سختی ها و مشکلات موجود فائق آمد.

وی افزود: با توجه به گرفتاری ها و نیازمندی ها مردم آسیب دیده و رنجدیده پلدختر انتظار می رود مسئولان این شهرستان با تمام توان پاسخگوی نیاز مردم باشند چراکه باز کردن گره از مشکلات مردم باعث افتخار است.

امام جمعه پلدختر، اختلاف نظر و سلیقه را امری بدیهی دانست و یادآور شد: انتقاد سازنده گاهی راه جدیدی برای مسوولان می گشاید از این رو نباید از نقد سازنده ناراحت شوند.

حجت الاسلام موسوی وحدت به معنای واقعی کلمه را نیاز امروز شهرستان پلدختر در جبران خسارات سیل دانست و افزود: امروز در پلدختر مسئولان و  اشخاص با هر ابزاری که در اختیار دارند باید به یاری سیل زدگان بشتابند.

وی از فرماندار جدید پلدختر خواست بدون هیچ تردیدی در رفع مشکلات پساسیل با قاطعیت و جدیت تصمیم بگیرد چراکه بعضی مردم سیلزده پلدختر به ویژه در روستاها با گذشت هشت ماه از سیل همچنان بلاتکلیف هستند که رفع این گونه مشکلات نیازمند قاطعیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها