امام‌ جمعه برازجان:

دانش‌آموزان ما آماده دفاع از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی هستند

حجت‌الاسلام حسن مصلح گفت: آمریکا و ایادی استکباری او باید بدانند محمدحسین فهمیده امروز دیگر یک‌تن نیست، بلکه تمام دانش آموزان ما فهمیده‌اند و آماده دفاع از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۳۶۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ - 25October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام‌جمعه برازجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده بسیجی 13 ساله اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج نماد عزت و اقتدار هر ایرانی بوده و ریشه بسیجی ریشه نبوی است.

وی گفت: دانش‌آموزان امروز باید با حضور پرشور خود در تمام صحنه‌ها و با تکیه‌ بر ایمان و اعتقاد خویش در اعتلای روحی، فکری و عملی خویش تلاش کند.

وی در رسالت یک دانش‌آموز بسیجی ابراز داشت: علم‌آموزی، تعهد به آموزه‌های دینی، توجه به وظایف انقلابی، بصیرت دشمن‌شناسی، زمان‌شناسی و آینده‌نگری از شاخصه‌های یک دانش‌آموز بسیجی است.

خطیب جمعه برازجان یادآور شد: بسیج شجره طیبه‌ای که در دوران دفاع مقدس بالید و تنومند شد و به درختی تناور تبدیل شد و امروز ما شاهد ثمره دادن آن در ابعاد مختلف هستیم.

مصلح خاطرنشان کرد: آینده‌سازان کشور اسلامی ایران بدانند، اکنون دیگر جنگ ما با دشمن صرفاً جنگ با تفنگ و تانک نیست، دشمن در کنار جنگ سخت و جنگ‌های نیابتی که راهبرد همیشگی اوست، استفاده از جنگ اقتصادی و نرم را در دستور کار اصلی خود قرار داده است.

خطیب جمعه برازجان  افزود: آمریکا و ایادی استکباری او باید بدانند شهید محمدحسین فهمیده امروز دیگر یک‌تن نیست بلکه تمام دانش آموزان ما فهمیده‌اند و آماده دفاع از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران هستند.

مصلح پیاده‌روی ولایت که به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در دشتستان برگزار می‌شود را تجلی ایمان، ولایتمداری، انسجام، وحدت و دین‌داری مردم دانست و بیان داشت: باید صبغه مذهبی و هیاتی بزرگ‌ترین پیاده‌روی جنوب کشور حفظ شود و شکل تفریحی پیدا نکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار