امام جمعه شوش:

هیچ اراده‌ای نمی‌تواند در برابر جبهه مقاومت سنگ‌اندازی کند

حجت‌الاسلام سید محمد امام گفت: مقاومت ایران اسلامی و مقاومت جهانی در برابر مستکبران شکل گرفته و هیچ اراده‌ای نمی‌تواند در برابر جبهه مقاومت سنگ‌اندازی کند.
کد خبر: ۳۶۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ - 25October 2019

پیاده‌روی اربعین یک مانور بزرگ در جهان اسلام بود که دشمن را ناامید کرد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «محمد امام» در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش اظهار داشت: بانک ‌ها در سالی که از سوی رهبر انقلاب اسلامی به نام رونق تولید نامگذاری شده در راستای تحقق این شعار، زمینه رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم را فراهم کنند.

وی مهمترین مشکل فعلی جامعه را بیکاری عنوان کرد و افزود: در شرایطی که تسهیلات مالی و امکانات کافی در شهرستان شوش موجود است مسوولان باید زمینه اشتغال را برای جوانان بیکار فراهم کنند تا جوانان وارد بازار کار شوند.

خطیب جمعه شوش، حرکت دشمن برای برهم زدن امنیت در عراق و سوریه را یک توطئه دانست و گفت: پیاده‌روی اربعین یک مانور بزرگ در جهان اسلام بود که دشمن را ناامید کرد و به مراتب قوی‌تر از سال‌های گذشته با امنیت مثال زدنی برگزار شد. مقاومت ایران اسلامی و مقاومت جهانی در برابر مستکبران شکل گرفته است و هیچ اراده‌ای نمی‌تواند در برابر جبهه مقاومت سنگ‌اندازی کند.

وی به هشتم آبان روز بسیج دانش آموزی نیز اشاره کرد و افزود: امام شهید فهمیده را رهبر خود دانستند و برای راه صحیح این نوجوان از خود رشادت نشان داد به همین دلیل این شهید می‌تواند الگوی مناسبی برای نوجوانان و جوانان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار