تنها راه مقابله با استکبار جهانی حمایت از ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی گفت: تنها راه مقابله با استکبار جهانی، حفظ دین، استقلال، عزت و حمایت از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۳۶۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ - 25October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدباقر محمدی لایینی» امام جمعه نکا در یادواره شهدای روستای علی‌تپه بهشهر با تسلیت رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام محسن مجتبی (ع) اظهار داشت: خداوند در  قرآن، از سه عصر پیش از بعثت (جاهلیت و ضلالت)، عصر بعد از رحلت و وفات پیامبر و عصر بعد از پیامبر خبر داد و خطر بازگشت به فرهنگ عصر جاهلیت را گوشزد کرده است.

وی افزود: امروز شاهد جاهلیت مدرن در بین مسلمانان قصی‌القلب هستیم که فجایع و جنایت‌هایی را در سوریه، عراق، یمن و افغانستان رقم زدند که این خطر را هم قرآن و هم پیامبر اکرم پیش‌بینی کرده بود.

یادواره شهدای روستای علی‌تپه بهشهر برگزار شد + تصاویر

امام جمعه نکا ادامه داد: امروز طبق پیش‌بینی رسول اکرم (ص) فتنه دینی و فتنه ارزش‌های دینی، فتنه سیاسی اجتماعی، جنگ و درگیری و ناامنی و ویرانی جامعه را دربرگرفته و به ارزش‌های غربی روی آوردیم و این خطر عصر پسا پیامبر است که هم قرآن و هم پیامبر آن را پیش‌بینی کرده اند.

وی تمسک جستن به قرآن و اهل بیت را راه نجات از فتنه‌های عصر پسا پیامبر (ص) عنوان کرد و گفت: همه شیعیان باید به حدیث ثقلین تمسک بجویند تا گمراه نشوند و به عصر جاهلیت برنگردند.

یادواره شهدای روستای علی‌تپه بهشهر برگزار شد + تصاویر

امام جمعه نکا حوادث و فجایع به وجود آمده در کشورهای منطقه را دوری از قرآن و اهل بیت عنوان کرد و افزود: اگر مسلمانان متوجه این خطر بسیار بزرگ و جدی می‌شدند حادثه سوریه پیش نمی‌آمد.

وی همچنین مسئله بی‌حجابی و بدحجابی زنان و دختران را ریشه در عمل نکردن به کتاب قرآن، ولایت، اهل بیت و امامان دانست و گفت: امروز جریان بدحجابی و بی حجابی‌ها به حدی است که آدم را غصه‌دار می‌کند و مردان نیز وظیفه دارند نسبت به نوامیس مردم غیرت داشته باشند.

یادواره شهدای روستای علی‌تپه بهشهر برگزار شد + تصاویر

محمدی لایینی گفت: اگر فرهنگ دینی در بین مردم و مسئولین حاکم باشد دیگر شاهد مسائلی مثل ربا و مشروبات و مفاسد، دزدی‌ها، نجومی‌ها و اختلاس نخواهیم بود.

وی شهادت 19 شهید روستای علی‌تپه بهشهر را ریشه در تبعیت از ولایت این شهدا دانست و از ملت ایران به عنوان بهترین ملت‌ها یاد کرد و گفت: توجه خانواده‌ها به فرهنگ دینی و ارزشهای اسلامی از نفوذ فرهنگ غرب به کشور جلوگیری می‌کند.

یادواره شهدای روستای علی‌تپه بهشهر برگزار شد + تصاویر

امام جمعه نکا گفت: تنها راه مقابله با استکبار جهانی و حفظ دین و مملکت استقلال و عزت، حمایت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها