فرماندار دلگان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جوانان از ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند

مجتبی شجاعی گفت: جوانان با همت و اراده قوی و پولادین از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ - 26October 2019

جوانان از ارزشهای انقلاب صیانت می‌کنند«مجتبی شجاعی» فرماندار دلگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: جوانان کشور با اجرای منویات رهبر انقلاب اسلامی می‌توانند اهداف گام دوم انقلاب را به خوبی پیش ببرند.

شجاعی افزود: باید مراقب باشیم دشمن از خاکریز محرومیت و غفلت در رسیدگی به برخی مناطق دورافتاده جغرافیایی ضربه نزند و فقر در برخی مناطق را بهانه پمپاژ بدگمانی و یاس در جامعه نکند.

فرماندار دلگان ادامه داد: جامعه مطلوب دشمن، جامعه ای است که به شدت اسیر سطحی‌نگری و ظاهربینی است و دشمن از شکاف برخی اختلافات کوچک و سلیقه ای بهره می‌برد.

فرماندار دلگان گفت: هراس دشمن و آرامش دوستان در سایه وحدت، مسئولیت پذیری و وجدان کاری، کار جهادی و تفکر بسیجی، میانه روی و اعتدال است.

وی اظهار داشت: دشمن سخت همت خود را بسیج کرده تا آدرس محرومیتها را پیدا و به سراغ محرومیت های آشکار و پنهانی برود که بخشی از آن نتیجه دوری از تفکر اصیل خدمت و محرومیت زدایی و بخش اعظم آن میراث عقب افتادگی دوران ستم‌شاهی است.

این مسئول تاکید کرد: باید بپذیریم که اکنون و در این دوران حساس منطقه ای و بین المللی مکلف به رعایت اصول پایه‌ای انقلاب در حفظ وحدت و همچنین پرداختن به اصل خدمت و زدودن زنگار حواشی پردازی از حوزه مقدس و پاک خدمتیم.

شجاعی افزود: تعبیر و تفسیر اصولی و عمیق آتش به اختیار، در وجدان‌کاری، مسئولیت پذیری، ایثار، یافتن و جستجو و باز کردن گره مردم به هر شکل، ورود به عرصه محرومیت زدایی قبل از مداخله دشمن و بهره برداری از آن و در نهایت یعنی مفهوم عمیق و نجات بخش تبعیت از ولایت خلاصه شده است.

وی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب، رهبری توصیه به علم و دانش، پژوهش و فناوری کردند و نیز بر روی توان و قدرت جوانان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تکیه شده است، لذا رویکرد موثر کنونی دولت در بهره مندی از ظرفیتهای گام دوم‌ انقلاب، چاره پیشرفت کشور خواهد بود.

فرماندار دلگان گفت: امروز خدمت رسانی از چهارچوب اتاق ها و لابلای دستورالعملها و وظایف سازمانی خارج و در حال تبدیل شدن به نهضت بوده که تبلور آن در اقدامات پررنگ محرومیت زدایی دولت، گروههای کثیر جهادی، محرومیت زدایی سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، آستان قدس رضوی و غیره است که در کنار یکدیگر و با وحدت در حال ایستادگی در مقابل توطئه اقتصادی و تحریمهای دشمن و هم محرومیت زدایی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار