پیکر پدر شهیدان «حسینی» در رفسنجان تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر «حبیب‌الله حسینی» پدر بزرگوار شهیدان «حسن، علی و مهدی حسینی» امروز از مسجد جامع به سمت گلزار شهدای بهرمان نوق رفسنجان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 26October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، مراسم تشییع پیکر «حبیب‌الله حسینی بهرمانی» پدر سه شهید والامقام «حسن، علی و مهدی حسینی بهرمان» امروز (شنبه) با حضور پرشور مردم از مسجد جامع به سمت گلزار شهدای بهرمان نوق از توابع شهرستان رفسنجان برگزار و سپس پیکر وی در جوار قبور مطهر فرزندان شهیدش خاکسپاری شد.

شهید «حسن حسینی بهرمانی» در سال 1341 در روستای بهرمان از توابع بخش نوق رفسنجان به دنیا آمد. حسن با داشتن مدرک دیپلم به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در اوایل سال 1360 وارد جبهه شد و در فروردین‌ سال 1361 در عملیات فتح المبین در منطقه دشت عباس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشیع پیکر مطهر پدر بزرگوار سه شهید«حسن، علی و مهدی حسینی » در رفسنجان///در حال ویرایش

شهید «علی حسینی بهرمانی» در سال 1345 در روستای بهرمان رفسنجان چشم به جهان گشود. علی در زمان جنگ حق علیه باطل به جبهه اعزام شد و در مرداد 1362 در منطقه مهران مفقود و بعد از 13 سال پیکر مطهرش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشت.

شهید «مهدی حسینی بهرمانی» در سال 1347 در روستای بهرمان رفسنجان به دنیا آمد. مهدی در جوانی باوجود سن و سال کمی که داشت با دست‌کاری در شناسنامه موفق می‌شود به جبهه اعزام و در خرداد 1367 در عملیات بیت‌المقدس به شهادت می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها