معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید مازندران خبر داد؛

همکاری ۵۷ پزشک مازندرانی در طرح پایش سلامت جانبازان و ایثارگران

«سیدعباس میرصادقی» از همکاری ۵۷ پزشک مازندرانی در طرح پایش سلامت جانبازان و ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 26October 2019

همکاری 57 پزشک مازندرانی در طرح پایش سلامت جانبازان و ایثارگرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدعباس میرصادقی» معاون بهداشت‌ و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز به مناسبت هفته سلامت با بیان اینکه سلامت جامعه ایثارگری از اولویت‌های درمانی بنیاد است، اظهار داشت: طرح پایش سلامت ایثارگران به ویژه برای والدین شهدا، جانبازان نخاعی و 70 درصد و جانبازان پر خطر از اولویت‌های اصلی بنیاد مازندران در حوزه درمان است.

میرصادقی با بیان اینکه تعداد 57 پزشک طرح پاش سلامت با بنیاد قرارداد و همکاری دارند، افزود: پزشکان پایش سلامت بنیاد به منظور انجام معاینات پزشکی با هماهنگی بنیاد شهرستان‌ها در منازل خانواده‌های معظم شهدای بستری در منزل حضور پیدا یافته و درمان این عزیزان مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد مازندران افزود: تعداد 224 مرکز درمانی شامل بیمارستانها، درمانگاه، داروخانه‌ها و آزمایشگاه در سطح استان به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

میرصادقی گفت: به منظور تسهیل در خدمات درمانی و بیمه ای جامعه هدف، با مراکز درمانی 22 شهرستان، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها