رئیس مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بروجرد:

آموزش‎های مهارتی فنی و حرفه‌ای در مراکز نظامی بروجرد ارائه می‌شود

«عزیزالله قائدرحمتی» گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ هزار نفر ساعت آموزش‎های مهارتی فنی و حرفه‌ای در مراکز نظامی شهرستان بروجرد ارائه شده است.
کد خبر: ۳۶۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ - 26October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «عزیزالله قائدرحمتی» رئیس مرکز آموزش و فنی و حرفه ای امام علی (ع) بروجرد، اظهار داشت: امسال ۱۶۸ نفر از سربازان نظام وظیفه بروجرد آموزش های فنی و حرفه ای فرا گرفتند.

وی افزود: برای آموزشهای فنی و حرفه ای به سربازان وظیفه کارگاه هایی به صورت دائم در پادگان مهندسی ارتش، پادگان ۲۴ بعثت سپاه پاسداران و همچنین نیروی انتظامی از سوی این مرکز با همکاری نیروهای مسلح تجهیز و راه اندازی شده است.

رئیس مرکز آموزش و فنی و حرفه ای امام علی (ع) بروجرد اضافه کرد: آموزش های ارائه شده با توجه به نیاز سنجی که توسط نیروهای مسلح صورت گرفته و تایید کارشناسان آموزشی مرکز امام علی (ع) در رشته های پرورش زنبور عسل، سیم کشی مدارات پایه به صورت روکار و توکار، کمک گچ کار، نصب دوربین های مداربسته، برق ساختمان و تعمیر لوازم خانگی برگزار شده است.

قائدرحمتی اضافه کرد: با ارتباطی که با پادگان های نظامی و انتظامی در سطح شهرستان برقرار شده است سعی بر انجام این مهم داریم و آموزش های فنی و حرفه ای را متناسب با رشته های مورد نیاز سربازان در محل خدمت سربازی برگزار کرده ایم.

این مسئول متذکر شد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ هزار نفر ساعت آموزش‎های مهارتی فنی و حرفه‌ای در مراکز نظامی شهرستان بروجرد ارائه شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار