سردار رضایی:

امنیت امروز کشور نتیجه همکاری مرزبانان و مرزنشینان است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی امنیت امروز کشور را نتیجه همکاری و تعامل مرزبانان و مرزنشینان دانست.
کد خبر: ۳۶۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 26October 2019

امنیت امروز نتیجه همکاری مرزبانان و مرزنشینان کشور استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با شیخ «یعقوب شمس» امام جمعه اهل سنت کیش اظهار داشت: در نتیجه روابط حسنه مرزنشینان و مرزبانان کشور امنیت جزیره کیش تأمین شده است و این منطقه همچون نگینی زرین در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس می‌درخشد.

وی افزود: حضور برخی از کشور‌های فرامنطقه‌ای با تجهیزات جنگی سبب ایجاد اختلال در آرامش منطقه است. مردم منطقه نیز به جهت اینکه تجهیزات جنگی برخی از کشور‌ها نظیر آمریکا به جز احساس ناامنی، حاصلی برای آن‌ها نداشته است، از حضور این کشورها در منطقه، ناخرسند هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سازمان ملل به عنوان یک نهاد بین‌المللی و مدعی امنیت و آرامش نتوانسته است به وظیفه خود به درستی عمل کند، تصریح کرد: سازمان ملل در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کشور‌های منطقه و حاشیه خلیج فارس تا چه وقت باید خدمتگزار کشورهایی همچون آمریکا باشند؟ هزینه‌ها را بپردازند؟ کشور‌های حوزه خلیج فارس باید به خود بیایند؛ چراکه مستکبران جهان در هر نقطه از دنیا که ورود کرده‌اند، جز نابودی آرامش مردم منطقه دستاوردی نداشته‌اند.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه سخنان خود، امنیت امروز کشور را نتیجه همکاری و تعامل مرزبانان و مرزنشینان دانست.

همکاری با مرزبانان کشور عبادت است

شیخ «یعقوب شمس» امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز در این دیدار مرزنشینان، مرزبانان و دریابانان را برادر خود تلقی کرد و گفت: همکاری با این عزیزان به مثابه عبادت است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کشور از قوت جامعه واجب‌تر است؛ چراکه جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه مردم این سرزمین است و سربلندی کشور نیز به منزله سربلندی همه ما است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار