استاندار مازندران:

مقاومت ملت ایران معادلات مستکبران جهان را به‌هم زده است

احمد حسین زادگان گفت: مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی تمام معادلات مستکبران جهان را به‌هم زده است.
کد خبر: ۳۶۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ - 26October 2019

مقاومت و ایستادگی مردم ایران معادلات مستکبران جهان را بهم زده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران عصر امروز در جمع هیات مذهبی شهرهای جویبار و آمل در مشهد مقدس، ضمن عرض تسلیت مناسبت‌های دهه آخر صفر، اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی در گفتمان‌سازی و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی تلاش کنند و امروز همین هیأت مذهبی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند که نمونه آن را در راهپیمایی بی‌نظیر اربعین حسینی به وضوح مشاهده کردید.

وی در ادامه با اشاره به موثر بودن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هیأت‌های مذهبی، افزود: مشارکت‌های اجتماعی بی‌نظیر نهادهای مدنی و هیأت‌های مذهبی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و دینی می‌تواند در کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر واقع شود‌.

حسین زادگان در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی بسیار مطلوب سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و دینی اشاره و تصریح کرد: ساماندهی هیأت‌های مذهبی و نهادها و تشکل‌های مردم نهاد و مدنی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی قابل تقدیر است و باید از این شبکه عظیم معنوی در جهت توسعه و پیشرفت کشور بهره گرفت.

وی به ایجاد یک وفاق و همدلی مطلوب در استان اشاره و خاطر نشان کرد: از شرق تا غرب و مرکز استان همه باید تلاش کنند تا از تمام ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری و کشاورزی، صنعت، محیط زیست در جهت پویایی اقتصاد استان بهره‌برداری کنیم و استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

استاندار مازندران در پایان به شرایط سخت اقتصادی کشور در سال‌های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی تمام معادلات مستکبران جهان را به هم زده است و این در سایه وفاق و همدلی امت اسلامی حاصل شده است که باید قدردان آن باشیم و باید از ظرفیت و توان داخلی کشور به مطلوب‌ترین شکل ممکن بهره ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار