امیر حیدری در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد:

انتصاب امیر "نعمتی" به عنوان فرمانده تیپ 65 هوابرد نزاجا/ امیر «خسروی» مشاور فرمانده نیروی زمینی شد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از انتصاب فرمانده جدید تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) نزاجا خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹ - 25December 2014

انتصاب امیر

امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، از انتصاب امیر «نوذر نعمتی» بهعنوان فرمانده جدید تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) نیروی زمینی ارتش خبر داد.

امیر حیدری افزود: امیر نعمتی از دوره ستوانی در رسته تکاوری بوده، فرماندهی گردانهای تکاوری را نیز به عهده داشته و امروز به عنوان فرمانده تیپ 65 منصوب شده است.

جانشین فرمانده نزاجا ادامه داد: وی از نیروهای با تجربه، با مهارت و با دانش نظامی بسیار بالا است که مدتی نیز رئیس ستاد لشکر 58 تکاور بوده است.

امیر حیدری تصریح کرد: امیر نعمتی پیش از این فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز بود و به لحاظ شایستگیهای که در ایشان وجود دارد، به عنوان به تیپ 65 منصوب شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این امیر «خسرو خسروی» این مسئولیت را به عهده داشت، گفت: امیر خسروی در طول مدت فرماندهی خود در این تیپ خدمات ارزندهای را ارائه کرد.

سرتیپ حیدری اضافه کرد: وی که یکی از فرماندهان با تجربه به شمار میرود، بهعنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تاج محمدنصرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
امیرخسروخسروی در سال ۱۳۷۵ فرمانده بنده در گردان ا۷۸۳ لشکر ۲۳تکاور پرندک بودند نظم و انصباط و جدیت ایشان در هر زمینه بالاخص نظامی ستودنی بود.فردی بالیاقت و جسور میباشد.هرجا هست موفق باشند.سلام بنده رو برسونید .
نظر شما
پربیننده ها