حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیزدهم آبان ماه روز ملی استکبار ستیزی است و اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهاد‌ها در مراسم امسال هم حضور پرشور خواهند داشت و پیام استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران را به گوش ابرقدرت‌های جهان می‌رسانند.
کد خبر: ۳۶۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ - 26October 2019

حضور پرشور و حماسی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد هادی مرعشی» معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: در مقطع کنونی حمایت 100درصدی مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب عقب‌نشینی دشمن شده است.

مرعشی بیان داشت: نقش مردم در مراسم ملی و مذهبی بسیار مهم است و تجربه نشان داده است، هر جا مردم نقش‌آفرینی ‌می‌کنند و حضور پرشور دارند دشمن ناامید می‌شود.

وی ادامه داد: امروز توجه و نگاه جهانیان به سمت جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است و در این شرایط بایستی با حضور وحدت آفرین و با شور و نشاط آحاد مردم، همه با هم در حمایت از آرمان‌های این انقلاب نقش آفرینی کنیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی و همچنین حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها شرایط حضور دانش‌آموزان و دانشجویان را در این مراسم تسهیل و نهایت همکاری را با آنان داشته باشند.

مرعشی گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها نیز با تهیه ویژه برنامه‌های آگاهی بخشی جامعه به خصوص نسل جوان، شرایط را برای حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی باشکوه فراهم کنند.

«عباس صفدری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه بیان داشت: راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 13 آبان در بیش از 60 نقطه در مسیرهای مشخص شده در سراسر استان برگزار می‌شود.

صفدری گفت: حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در کنار اقشار مختلف مردم در این مراسم، نشان دهنده مخالفت قاطع مردم ایران با سیاست های خودخواهانه استکبار جهانی است.

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی و اجرای برنامه‌هایی در مدارس، اجتماع تشکل‌های دانش آموزی، اجرای مسابقات فرهنگی، ابلاغ بیانیه تشکل‌های دانش آموزی و عطر افشانی مزار شهدا به ویژه شهدای دانش آموز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای 13 آبان ماه در سیستان و بلوچستان می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار