دادستان تبریز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌های دوران دفاع مقدس است

بابک محبوب علیلو گفت: اگر امروز ایران اسلامی از موضع عزت و اقتدار با دنیا سخن می‌گوید مدیون انقلاب اسلامی و رشادت‌های دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۶۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ - 26October 2019

عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌های دوران دفاع مقدس است«بابک محبوب علیلو» دادستان تبریز در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی، طی گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز، اظهار داشت: ما مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدسیم.

وی افزود: در دنیا اگر حرفی برای گفتن داریم و می‌توانیم در حوزه‌های مختلف قدرتمندانه ظاهر شویم، به برکت رشادت‌هایی است که رزمندگان در جنگ تحمیلی رقم زدند.

دادستان تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست به حکومت دو هزار و 500 ساله رژیم سلطنتی پایان دهد، گفت: ایران عزتمند مطالبات و نظرات خود را در دنیا طرح می‌کند و همینکه از موضع اقتدار با جهانیان سخن می‌گوید نشان دهنده استقلال آن است.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در آذربایجان شرقی، تصریح کرد: باتوجه به فعالیت رسانه‌های متنوع، ضرورت فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در این عرصه احساس می‌شد و قطعا این رسانه می‌تواند با ترویج فرهنگ و ایثار در میان مردم مانع بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شود.

علیلو در پایان گفت‌وگوی خود با خبرگزاری دفاع مقدس این رسانه را مرجعی برای طرح مطالبات ایثارگران و خانواده‌های شهدا نامید که می‌تواند اندکی از دغدغه‌های این قشر فداکار را رفع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار