مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا:

استکبار جهانی در حال فروپاشی است

حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» با تصریح براینکه دشمن تلاش می‌کند در محور عملیات خود، کشور را در حال بحران و نظام را در حال فروپاشی نشان دهد، گفت که در واقعیت اینچنین نیست و خودشان در حال فروپاشی هستند.
کد خبر: ۳۶۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ - 27October 2019

استکبار جهانی در حال فروپاشی است / مردم از شنیدن «روح الله زم» متنفر هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا طی مراسمی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه ضمن تسلیت ایام عزای دهه آخر صفر به ابعاد واقعه کربلا پرداخت و اظهار داشت: یکی از عواملی که موجب شد حادثه کربلا شکل بگیرد انحرافی بود که بعد از پیامبر (ص) در جامعه شکل گرفته بود.

وی افزود: امام حسین (ع) قیامش را زمانی آغاز کرد که فهمید برای دین چیزی باقی نمانده است، زیرا علماء و نخبگان منحرف شده بودند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد امکانات تبلیغی و رسانه‌ای در دست دشمن قراردارد، اضافه کرد: همه ما مردم چه عوام و چه خواص، باید با هوشمندی مراقب اوضاع باشیم تا دچار فریب کاری‌ها و دغل بازی‌های دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن نشویم.

غلامی در بخش دیگری از سخنان خود از اهداف در دست اقدام دشمن گفت و خاطر نشان کرد: دشمن سه موضوع را جهت عملیات روانی مد نظردارد که می‌توان به بحرانی نشان دادن کشور، پشیمان نشان دادن مردم از گذشته و نا امید کردن جامعه اشاره کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه دشمن تلاش می‌کند در محور عملیات خود، کشور را در حال بحران و نظام را در حال فروپاشی نشان دهد، تاکید کرد: در واقعیت این چنین نیست و اینکه خودشان در حال فروپاشی هستند.

غلامی یمن، سوریه، حشدالشعبی را بازوان انقلاب اسلامی در مقابل استکبار در عرصه بین المللی دانست و گفت:، ولی آن‌ها در مقابل افرادی همچون مسیح علینژاد، روح الله زم و... دارند که حتی مردم از شنیدن نام‌شان هم متنفر هستند.

به گفته مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا اگر کسی به اوضاع و مشکلات کشور انتقاد دارد باید به گونه‌ای باشد که جامعه را ناامید نکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار